VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Så kjedelig! Vi hadde noen som trakk seg sist også, også var vi tre som møttes litt. Men jeg gikk mye på babysang i åpen barnehage også, så det var veldig greit da. Håper denne gangen å finne noen å gå på tur med som bor i nærheten.
Jupp.. Men skal sies at jeg var/er medlem i en stor termingruppe på fb som vi alle ventet baby i løpet av april-september 2012 :) så ble noen møter der.

Denne gangen håper jeg at vi får en unge som ikke bare henger på puppen og sover dårlig, vil være med på div aktiviteter i nærmiljøet her :)
 
Ja, spent på hvordan snuppa reagerer på babyen :p hun er jo så mammadalt :p men satser på å ha henne mye hjemme fra bhg :)
Kanskje det blir litt sjalusi i begynnelsen men det går vell fort over? :) føler jenter er veldig flinke til å tilpasse seg småsøsken :)
Dette blir jo vår første,så her er jeg veldig spent på hvordan hunden tar det. Han er veldig glad i alle barn, men det blir jo annerledes når det er vårt da :)
 
Kanskje det blir litt sjalusi i begynnelsen men det går vell fort over? :) føler jenter er veldig flinke til å tilpasse seg småsøsken :)
Dette blir jo vår første,så her er jeg veldig spent på hvordan hunden tar det. Han er veldig glad i alle barn, men det blir jo annerledes når det er vårt da :)
Det blir det nok helt sikkert, men håper det går fort over.. :p må bare passe på å få gjort mye med henne og :)

Ja, det kan jo komme reaksjoner der og :)
 
Det blir det nok helt sikkert, men håper det går fort over.. :p må bare passe på å få gjort mye med henne og :)

Ja, det kan jo komme reaksjoner der og :)
Hun kommer nok til å bli en stolt og god storesøster ;)

Ja huff, håper han tar det fint :/
 
Akkurat fått påvist hydronefrose/utvidet nyrebekken... og dete er så vondt. Var innlagt flere ganger sist sv.skap og fikk morfinsprøyter for å ta smertene :( Hadde annfall på lørdag..... akkurat nå når kvalmen er på retur, bekkenet er begynt å samarbeide litt og jeg kan leve litt igjen... så skjer det :( Er langt i kjelleren for jeg vet hvilke smerter jeg kan vente meg. Vil heller føde uten smertestillende for å si det sånn!
Uff da det varr ikke bra. Klem til deg
 
Åja, trodde du bestilt ny mobil her en kveld jeg ;) hva er i pakken da? Lenge siden jeg har blitt valgt til å buzze noe...
Nei jeg bestilte ikke , bare bestemt meg;) Vente rpå svar på noe først..

Yoghurt! Er en evighet siden her ogsp
 
Jeg får ikke være med på så mye slikt

Likeandshare for jeg teste mer av.
 
Back
Topp