Vindtrekk til ergobaby??

Jeg har sett på intruksjonsvideon hundre ganger men blir ikke helt fortrolig med stillingen på beina og hvordan han sitter inni der. Han er strax 2mnd og en lang gutt så jeg føler det blir trangt inni spedbarnsinnlegget. Får øve når han har tålmodighet! Jeg begynner jo med sæla når han hyler og jeg er sliten i armene av å bysse :p

Jeg har sett på intruksjonsvideon hundre ganger men blir ikke helt fortrolig med stillingen på beina og hvordan han sitter inni der. Han er strax 2mnd og en lang gutt så jeg føler det blir trangt inni spedbarnsinnlegget. Får øve når han har tålmodighet! Jeg begynner jo med sæla når han hyler og jeg er sliten i armene av å bysse :p
Hvis du går rundt og bøyer knærne dine mens du går roer de fleste seg oppi selen innen kort tid :)

Samme her. Kikket på en annen film nå, og det ser ut som innlegget er mye mykere og videre enn det jeg har. Jeg får i hvert fall ikke beina hennes ut til hver side hvis jeg fester stroppen.

http://youtu.be/SB4yImzdSmg

Samme her. Kikket på en annen film nå, og det ser ut som innlegget er mye mykere og videre enn det jeg har. Jeg får i hvert fall ikke beina hennes ut til hver side hvis jeg fester stroppen.

http://youtu.be/SB4yImzdSmg
Men å feste stroppen er ikke nødvendig sånn egentlig ;)

Har du henne i spedbarnsinnlegget? Hvordan plasserer du beina? Jeg kjøpte den nyeste versjonen men den er så trang nederst at hun ikke har sjans til å sitte med de utover. Det blir en eller annen form for froskestilling.

Jeg kjøpte den også for et par dager siden.. Sliter med akkurat samme problem som seg.. Syns ikke snuppa kommer riktig oppi spedbarnsinnlegget..Kjempe irriterende at jeg ikke klarer å bruke den...

Har du funnet ut av det enda?

Jeg kjøpte den også for et par dager siden.. Sliter med akkurat samme problem som seg.. Syns ikke snuppa kommer riktig oppi spedbarnsinnlegget..Kjempe irriterende at jeg ikke klarer å bruke den...

Har du funnet ut av det enda?
Nei, jeg har brukt bæresjal istedenfor. Tenkte egentlig å bruke det i tilfeller hvor jeg bare skal rett inn på butikken, så kanskje jeg tester det etterpå ;)

Kan de sitte med bena utenfor når de sitter i nyfødtinnlegget? (Froskestilling)
Edit: fant video ;)

Last edited:
Kan de sitte med bena utenfor når de sitter i nyfødtinnlegget? (Froskestilling)
Edit: fant video ;)

Her er det ikke plass til føttene inni lenger, men synes ikke hun sitter korrekt i froskestilling når føttene er utenfor?

Her er det ikke plass til føttene inni lenger, men synes ikke hun sitter korrekt i froskestilling når føttene er utenfor?
Fikk ikke føttene inni her heller. Har bare brukt den en gang. Synes det ble bra i Froskestilling nå og hun sovnet nesten med en gang ;)

Fikk ikke føttene inni her heller. Har bare brukt den en gang. Synes det ble bra i Froskestilling nå og hun sovnet nesten med en gang ;)

forsåvidt så klarer hun jo kanskje ikke å sitte med føttene "nedover" når hun er i spedbarnsinnlegget? blir føttene i naturlig froskestilling når de sitter i spedbarnsinnlegget kanskje?

forsåvidt så klarer hun jo kanskje ikke å sitte med føttene "nedover" når hun er i spedbarnsinnlegget? blir føttene i naturlig froskestilling når de sitter i spedbarnsinnlegget kanskje?
Hun gjorde i alle fall det til meg i dag. Noe annet var ikke mulig nå. Hun er stor og lang nå:)

Nå tror jeg endelig vi har fått til Ergo'en med spedbarnsinnlegg! Bruker ikke den lille selen tvers over og da får hun beina ut til hver side. Før ble de liggende i kryss inn mot magen min. Har også funnet beste måten å gi henne best støtte i nakken slik at hun ikke beveger hodet når jeg bøyer meg ned. Hun vil aller helst sitte med ansiktet inn mot brystet mitt. Så nå bærer vi litt hver dag, enten i denne eller i sjal ❤️
ImageUploadedByBV Forum1456825920.749439.jpg.
ImageUploadedByBV Forum1456825910.565949.jpg

Back
Topp