Vindtrekk til ergobaby??

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Eller er det andre lure løsninger?
Jenta er 9 uker så har ikke akkurat noe vindtett å ha på
Skal på natursti og grilling idag nemlig ;)

Ta mannen sin jakke slik at den går over begge?

Det går jo, men blir da fryktelig klumpete å gå med... Jeg er 158 og mannen 192..haha.. Så den vil bli veldig lang i armene bl.a..

Det finnes bæretrekk, bærejakker og innlegg man kan feste I glidelåsen for å utvide egen jakke, men du rekker jo desverre ikke få tak i det nå før du skal ut i dag..

Det finnes bæretrekk, bærejakker og innlegg man kan feste I glidelåsen for å utvide egen jakke, men du rekker jo desverre ikke få tak i det nå før du skal ut i dag..

Nei det blir nok til at jeg bruker vogna idag ;) men tror jeg skal bestille meg ett Vindtrekk til ergo'en altså :)

Regner med ull og ull ikke holder i 4 grader. Redd det blir trekk og at hun blir syk

Har du henne i spedbarnsinnlegget? Hvordan plasserer du beina? Jeg kjøpte den nyeste versjonen men den er så trang nederst at hun ikke har sjans til å sitte med de utover. Det blir en eller annen form for froskestilling.

Har du henne i spedbarnsinnlegget? Hvordan plasserer du beina? Jeg kjøpte den nyeste versjonen men den er så trang nederst at hun ikke har sjans til å sitte med de utover. Det blir en eller annen form for froskestilling.

Jeg slet også med det de første gangene og har ikke brukt den så mye enda. Men har føttene ut mot siden. Hva mener du med utover?

ImageUploadedByBV Forum1454854598.333556.jpgImageUploadedByBV Forum1454854608.470096.jpg

Sist satt hun med føttene inni som på første bildet.. Men blir vel sikkert sånn som det nederste bildet tilslutt?

Jeg slet også med det de første gangene og har ikke brukt den så mye enda. Men har føttene ut mot siden. Hva mener du med utover?
Utover=ut mot siden. Slik som på bilde nr.2. Men jeg synes innlegget er så trangt nederst at hun blir sittende med beina samlet og ikke ut til hver side.

Prøvd sånn som på bilde 1 da? Er vel det som er mest rett med de minste?
Hun er vel ikke så stor di heller?

Trodde det var frosk som var "riktig" med nyfødtinnlegget, men bildene viser jo at det går an å ha begge deler.

Frosk er rett og slett den naturlige stillingen babyer gjerne har beina sine. Den mest ergonomiske stillinger er at de spriker med beina, har knærne høyere enn rumpen, og støtte fra bæretøyet fra knehase til knehase. De skal ha en naturlig svai i ryggen. Men inni en ergo med spedbarnsinnlegg er det jo ikke særlig enkelt å justere sånt.

Prøvd sånn som på bilde 1 da? Er vel det som er mest rett med de minste?
Hun er vel ikke så stor di heller?
Ja, det ble som på bilde 1. Men ifølge instruksjonene (og bilde 2) så skal man jo kunne ha beina på utsiden etterhvert. Jeg forstår bare ikke hvordan det skal gå an med spedbarnsinnlegget...

Ja, det ble som på bilde 1. Men ifølge instruksjonene (og bilde 2) så skal man jo kunne ha beina på utsiden etterhvert. Jeg forstår bare ikke hvordan det skal gå an med spedbarnsinnlegget...

skjer det ikke noe med føttene etterhvert som de blir lengre, som vi ikke klarer å se for oss nå da? aner ikke jeg altså, men man skal jo bruke spedbarnsinnlegget ganske lenge tenker jeg

Jeg har ikke blitt helt venn med spedbarnsinnlegget selv. Synes også det ble litt rart. Må vel gi det et forsøk til uka igjen:)

Back
Topp