Vilsågjerne

*Bobbo*

Forumet er livet
Håper du har fått post idag...
[:)][:D][:)]

ORIGINAL: Guria

Hihi, det gjør jeg og! [:D]
[:D][:D]

JA! Det satser vi på!!!!

Vi har problemer med å få registrert søknaden vår, så jeg er ganske irritert for øyeblikket!! Gått over 2 uker ventetid i vasken!!
Håper derfor at du slipper å vente på brevet, for venting er no drit!![:D][:D]

NOPE!!!!!!! ikke i dag heller. men eg orket ikke å ringe for eg var og er så fyllasjuk + at eg e på jobb[:'(] så håper det kommer i morgen da,ellers ringer eg på mandag[:D]

Det var synd at det ikke var noe i posten idag - men da for du ringe til mandagen da og ikke glem det[;)]

Hva holder du på med- fyllesjuk - snart er den tiden over og du må leve nykternt, du hvet det  - oh...jeg kjønner du passer på nå for du regner med at det ikke blir noe på deg før om 2 år, iberegnet ammetid[:D]

ORIGINAL: twinanne

Det var synd at det ikke var noe i posten idag - men da for du ringe til mandagen da og ikke glem det[;)]

Hva holder du på med- fyllesjuk - snart er den tiden over og du må leve nykternt, du hvet det  - oh...jeg kjønner du passer på nå for du regner med at det ikke blir noe på deg før om 2 år, iberegnet ammetid[:D]

fester som bare det eg no før ett nytt forsøk[:D]hehe

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: VilSåGjerne

hihi jeg også, skal drekke i morra [:D][:D][8D]

nei off,eg har fått nok for denne uken tenker eg hihi[:D]

du må kose deg kjempe masse i morgen,og pass godt på deg sjøl snuppa[:)]

hihi jeg også, skal drekke i morra [:D][:D][8D]

nei off,eg har fått nok for denne uken tenker eg hihi[:D]

du må kose deg kjempe masse i morgen,og pass godt på deg sjøl snuppa[:)]

ja nå nærmer d seg vel 2 mnd siden jeg smakte alkohol sist hehe
skal drukne mine sorger i morra og så blir d nok lettere å se fremover etterhvert [;)]

det skulle eg også i påsken.....alle var så bekymret for at eg ikke skulle tåle så mye som eg pleier.... men nei du[:D] denne tøtta klarte seg så fint[:D] drakk hele hel flasken min og drakk smirnof iceèr etter på og eg ville ikke hjem kl 3 om natta[:D] var helt fin[:D]

Back
Topp