Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Det var synd at det ikke var noe i posten idag - men da for du ringe til mandagen da og ikke glem det[;)]
Hva holder du på med- fyllesjuk - snart er den tiden over og du må leve nykternt, du hvet det - oh...jeg kjønner du passer på nå for du regner med at det ikke blir noe på deg før om 2 år, iberegnet ammetid[:D]
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: VilSåGjerne
Det var synd at det ikke var noe i posten idag - men da for du ringe til mandagen da og ikke glem det[;)]
Hva holder du på med- fyllesjuk - snart er den tiden over og du må leve nykternt, du hvet det - oh...jeg kjønner du passer på nå for du regner med at det ikke blir noe på deg før om 2 år, iberegnet ammetid[:D]
fester som bare det eg no før ett nytt forsøk[:D]hehe
fester som bare det eg no før ett nytt forsøk[:D]hehe