Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skalken
ORIGINAL: *Mama*
ORIGINAL: MorraTeFreja™
Ligg unna salat og is i form av "kuleis/softis" Fabrikkpakket is skal være trygg.
Spis kun frukt som må skrelles
ikke salat som jeg vasker i flaskevann selv osv?[8|]
jo, salat som er vasket i flaskevann bør være trygt!
Ligg unna salat og is i form av "kuleis/softis" Fabrikkpakket is skal være trygg.
ORIGINAL: Daimsjokkis
Mama: skal du til tyrkia? Hvor da? Vi kom hjem derfra i går!
ORIGINAL: *Mama*
Mama: skal du til tyrkia? Hvor da? Vi kom hjem derfra i går!
Side denne gang. Hvor var dere?Var det gøy? Noen steder man kunne kjøpe barneklær? Hvilke valutta brukte dere? Mye mygg? varmt? Shoppet mye? Noe dere angret på at dere ikke tok med? [:D][:D][:D] Få høre!! Og VELKOMMEN HJEM IGJEN![:D]
Alanya[;)] Kjempedeilig! ca 28 grader...Så ikke et eneste insekt! Hvis du bruker tyrkiske lire, så får du mere igjenn for pengene, men de tar euro åsså!
De solgte veldig lite barneklær, utenom falske puma-hettegensere og sko[:'(]
Eneste du MÅ ha er solhatter! Hvis du bruker MME er det veldig dyrt der, og jeg fant aldri NAN, så det bør du ha med....+ evt grøt.(de har masse sukker og honning i grøtene sine)
Bleier var også sinnsykt dyrt der!(ca 80 kr pr pakke!!)
Mat-bleier-nan-grøt tar jeg med!! Tenkte meg det var dyrt.. Husker at det var dyrt med slike nestle ting sist også. Men da hadde jeg ikke barn.
Hadde du sånn UV drakt på småen? Hva hadde du på småen dag/kveld?
Barnemat på glass var billig på supermarkedene(ca 4 kr pr glass) mens på apotekene kostet samme glassene 40,-!!
Hadde hvite klær, solfaktor 30 og solhatt til lillegutt....ikke UV drakt..
Helseteppe til å henge over trilla var også lurt å ha med....[:-]
På dagen lå lillegutt under en parasoll, naken og dulla med sitt, mens vi sola oss[:)]
Ikke nestle-glass nei...men moste grønnsaker er vel moste grønnsaker?
Blir litt dyrt å frakte 14 middagsglass til tyrkia når du må betale 5 euro pr kg overlast[;)]
Hadde med litt forskjellig av klær, men oftest hadde han bare bleie og en t-skjorte på!
ORIGINAL: Rebecka`s mamma
når reiser dere...? må ha kjempe god tur. vi skal reise til tyrkia til neste år... ,men da er det oss to og et vennepar,ungene våres skal være hjemme.. gleder meg til en slik tur..[:)]
ORIGINAL: Snart nr 2!
Jeg spiste is frukt og salat osv. Ikke rått kjøtt selvfølgelig. Tok toxoplasmose test før jeg reiste og når jeg kom hjem. (Hvor kommer frukten du kjøper (om vinteren) på kiwi rema eller andre steder fra da?)