Vilhababy22 's vei mot et lite mirakel ?

Da jeg kom hjem fra en tur til byen holdt han faktisk på å vaske stuegulvet.. Så tok ha bikkja med seg ut og måka hele gårdsplassen, og deretter dro han og handla [:)] Så skal si det hjalp å ta en prat med han!! Nå har vi spist taco, og ligger henslengt på sofaen, titter på tv og spiser snacks [:D] Hvordan gikkdet med lesinga da??
 
flott

lesing? [8|]
 
Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!


Ha en så fin mandag som mulig!
 
ORIGINAL: ceci85

Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!


Ha en så fin mandag som mulig![:)]


Åh, herlige energiklump!! [:)] jeg har den hele uka jeg!! YEAH
 
Kom egentlig innom bare for å si heeeeeei[:)]
 
Så koooselig!! :D HEI til dere og!!

Da var jeg tilbake fra gyn.. Har tidligere vært inne pga cyster, og hadde time i dag for å sjekke hvordan det lå ann... Han rynka øynene da han kikke på skjermen med staven inni høna mi, så da skjønte jeg at her var ikke alt det som skulle være.. [8D] Han fant cyster igjen, så han trodde kanskje jeg har PCO [:'(] Ihvertfall tok de en del blodprøver, får svar i løpet av to uker.. Spennende!

Nå ligger jeg bare på sofaen med laptopen på fanget og venter på at kl skal bli "treningstid" [:)]

Ha en nydelig kveld alle småtupper her inne! SMÆSK
 
Denne helga er det hyttetur med jobben, UTEN sambo.. Passer igrunn veldig dårlig siden el har funnet ut at den vil komme EN uke før tida... Og sambo ville ikke ha sex i går, han var så sliten [:'(] Så da går vel denne perioden rett i vasken den og..

Skal bli deilig å komme bort ihvertfall.. Stå på snowboard, bade, spise og kose seg [:)] God helg til alle dere her inne
 
En liten oppdatering fra fjellet!! I dag har det vært sol,sol soooo og snøøøøø  Og det har vært knallføre i bakken med ca -6 grader.. Har kost oss kjempe masse ute, fikk kjørt litt off-piste og... Det er favoritten min [:)] Frese nedover løssnøen med brettet spent på beina. kan det bli bedre?! NEi!! Eller jo.. hvis min kjære hadde fresa nedover der sammen med meg  Nå har vi akkurat inntatt middag, og boblebad står for tur.. I kveld blir det vel bare moro og kos.. Deilig på tur, men skal bli deilig å komme hjem og...
 
Hei hei snuppa!
På fjellet denne helga også?
 
Jepp, på fjellet denne helga og.. Også denne gangen uten sambo [8D] Men jeg koser meg uansett jeg da [:)] Neste helg skal han være med, så det blir digg!
På onsdag skal jeg på jobbintervju og på torsdag får jeg svar på blodprøvene.. Krysser fingrer!
 
Blodprøvene jeg tok hos gyn kom tilbake forrige uke, og de var visst veldig bra [:)] Så da slapper jeg mer av, og satser på at det klaffer snart for oss! Ingen av oss har så VELDIG lyst på en desemberbaby.. Mye fordi da får jeg termin rett oppi jula, samt at flere i min familie har bursdag da.. Så vi kommer ikke til å stresse så mye rundt el, men kaffer det blir vi selvsagt overlykkelige [:)]

Framover kommer jeg ikke til å være så veldig aktiv her, går nå inn i 8 pp, og kjenner jeg har godt av å koble litt av med babystresset... Men kikker vel innom dere tupper innimellom [;)] 
 
Etter to positive tester, flytter jeg nå over i november forumet 

Det ble visst en baby sent på året likevel :p Krysser fingrene for at den holder seg der i 9 mnd!!!
 
Back
Topp