Vilhababy22 's vei mot et lite mirakel ?

F

Frk.Celin

Guest
Kan jo begynne med å si at jeg er ei jente på 22 år, som bor sammen med min kjære samboer på 25 år. Samboer er i full jobb, mens jeg er fulltidsstudent (ferdig til våren) og jobber ved siden av. For tiden bor vi i en leilighet sammen med hunden vår, men planen er å bygge hus dette året [:)] Bare vi blir enige om hvilke hus vi vil ha. Hehe, det er ikke bare bare.

Begynte prøvinga i august, og begynner å bli rimelig utålmodige. De første mnd stresset vi ikke noe, men etterhvert kjøpte jeg inn el-tester[:-] Var inne hos gynekolog for 1 år siden pga laaaaange sykluser, og han fant da maaange cyster. Var inne igjen i høst, og da så det greit ut, og han så til og med at jeg akkurat hadde hatt eggløsning. Så da regner jeg med at det er greit...[;)]

Så nå bare tripper vi (mest jeg) rundt og venter på at tida skal gå, så spiren kan sitte!! Sukk.. f
 
Da har frøken akkurat kommet hjem fra trening, vært på dobbel-spinning time! Har hatt fri fra jobb og skole i dag, så har bare sløva [:-] Hengt mye her på bv ja.. *kremt* Samboer jobber kveld denne uka, så vi sov lenge sammen, og jaggu meg ble det ikke litt  og [:D] Så nå skal jeg bruke kvelden foran tv, og prøve å lese litt pensum.. Ha en fin kveld jenter!!
 
Ja, har blitt veldig glad i spinning! Var ikke så begeistra for det før, men har skifta mening nå [:)] På fredag er det maraton-spinn, altså 2 timer. Slitsomt, men guuud så deilig etterpå!!
 
Sitter her og teller ned dagene til jeg kan teste, enda 4 dager igjen [8|] Sukk! Tida går så sakte når man venter på noe! Sambo jobber kveld denne uka, så da er jeg hjemme alene omtrent hele uka.. Ser han bare på natta, litt kjedelig men.. Da får jeg tid for meg selv, og gjøre det JEG vil [:)] Blant annet ekstra tid til trening! JUHU!!
 
ORIGINAL: vilhababy22