Vilhababy22 's vei mot et lite mirakel ?

F

Frk.Celin

Guest
Kan jo begynne med å si at jeg er ei jente på 22 år, som bor sammen med min kjære samboer på 25 år. Samboer er i full jobb, mens jeg er fulltidsstudent (ferdig til våren) og jobber ved siden av. For tiden bor vi i en leilighet sammen med hunden vår, men planen er å bygge hus dette året [:)] Bare vi blir enige om hvilke hus vi vil ha. Hehe, det er ikke bare bare.

Begynte prøvinga i august, og begynner å bli rimelig utålmodige. De første mnd stresset vi ikke noe, men etterhvert kjøpte jeg inn el-tester[:-] Var inne hos gynekolog for 1 år siden pga laaaaange sykluser, og han fant da maaange cyster. Var inne igjen i høst, og da så det greit ut, og han så til og med at jeg akkurat hadde hatt eggløsning. Så da regner jeg med at det er greit...[;)]

Så nå bare tripper vi (mest jeg) rundt og venter på at tida skal gå, så spiren kan sitte!! Sukk.. f
 
Da har frøken akkurat kommet hjem fra trening, vært på dobbel-spinning time! Har hatt fri fra jobb og skole i dag, så har bare sløva [:-] Hengt mye her på bv ja.. *kremt* Samboer jobber kveld denne uka, så vi sov lenge sammen, og jaggu meg ble det ikke litt  og [:D] Så nå skal jeg bruke kvelden foran tv, og prøve å lese litt pensum.. Ha en fin kveld jenter!!
 
Ja, har blitt veldig glad i spinning! Var ikke så begeistra for det før, men har skifta mening nå [:)] På fredag er det maraton-spinn, altså 2 timer. Slitsomt, men guuud så deilig etterpå!!
 
Sitter her og teller ned dagene til jeg kan teste, enda 4 dager igjen [8|] Sukk! Tida går så sakte når man venter på noe! Sambo jobber kveld denne uka, så da er jeg hjemme alene omtrent hele uka.. Ser han bare på natta, litt kjedelig men.. Da får jeg tid for meg selv, og gjøre det JEG vil [:)] Blant annet ekstra tid til trening! JUHU!!
 
ORIGINAL: vilhababy22

Sitter her og teller ned dagene til jeg kan teste, enda 4 dager igjen [8|] Sukk! Tida går så sakte når man venter på noe! Sambo jobber kveld denne uka, så da er jeg hjemme alene omtrent hele uka.. Ser han bare på natta, litt kjedelig men.. Da får jeg tid for meg selv, og gjøre det JEG vil [:)] Blant annet ekstra tid til trening! JUHU!!

Kan ikke du gi meg litt av den treningsentusiasmen?[8|]
 
ORIGINAL: ceci85

ORIGINAL: vilhababy22

Sitter her og teller ned dagene til jeg kan teste, enda 4 dager igjen [8|] Sukk! Tida går så sakte når man venter på noe! Sambo jobber kveld denne uka, så da er jeg hjemme alene omtrent hele uka.. Ser han bare på natta, litt kjedelig men.. Da får jeg tid for meg selv, og gjøre det JEG vil [:)] Blant annet ekstra tid til trening! JUHU!!

Kan ikke du gi meg litt av den treningsentusiasmen?[8|]


Klart jeg kan!! *Sende over litt trenings-støv* [:)] Da var jeg benka i sofaen igjen, etter nok en treningsøkt. I dag ble det Attack, litt variasjon er greit. Nazi-time!! Så nå blir det sofakosing fram til samboer kommer fra jobb [:)] Går jo så mye bra på tv i kveld og.
 
ORIGINAL: *gullkorn*

Lykke til frem mot testedagen ! [:)]


Takk [:)] Tida går jo så evig sakte!! Først tripper man rundt og venter på el, også er det to nye uker med tripping.. !
 
Da var jeg hjemme igjen fra skolen... Rakk såvidt å si hei til samboer før han dro på jobb. Siden jeg er alene hver kveld denne uka, så ble det middag hos mamma og pappa i dag [:)] Deilig å slippe å styre med sånt selv når man er aleine! Også blir det som vanlig trening i kveld [:D] Gleder meg!
Lurer veeeeldig på om jeg skal teste i morgen tidlig, eller om jeg klarer å vente til ihvertfall fredag??! [8|] Har fått de vanlige mens-murringene, så har vel egentlig ikke troa på at den blir positiv men...hmmm
 
Måtte ta treningsfri i dag, siden jeg skal sykle maraton i morgen (to timer).. Så da har ejg vært på middag til mamma og pappa, og hengt hos ei venninne heele kvelden siden begge mennene våre jobber seint denne uka[8D] Så da ble det endel babysnakking og slikt. Hun er en av de få som vet at vi prøver, og selv har ho ei lita tullemor.. Veldig koselig ;) Nå er samboer hjemme fra jobb, og ferdig i dusjen.. Så da er det bare å hoppe i bingen og leke kaniner [:)] 
 
Lurer på om jeg blir med på den testinga imorgen altså... Får se om jeg blir litt mindre kvalm utover natta (jeg er ei ugle, leser om natta [;)]), men om det er like jævlig imorgen tidlig, så blir det test! Synes det er forferdelig usannsynlig å skulle bli gravid 1 pp med  (dø av latter) kun 5 ganger [&:]
 
Da var testen tatt, og den var så hvit som det går ann å bli [:'(] Jeg er mildt sagt veldig skuffet og veldig lei..  Etter sex i går kveld, kom det bittelitt lyserosa på papiret, så da er vel mensen rett rundt hjørnet.. SÅ da går vi inn i 7 pp gitt...[8D][:'(]
 
ORIGINAL: ceci85

Lurer på om jeg blir med på den testinga imorgen altså... Får se om jeg blir litt mindre kvalm utover natta (jeg er ei ugle, leser om natta [;)]), men om det er like jævlig imorgen tidlig, så blir det test! Synes det er forferdelig usannsynlig å skulle bli gravid 1 pp med  (dø av latter) kun 5 ganger [&:]


Det har ikke vært såå veldig mye mer her denne pp kan man si [:'(] Så neste mnd er det bånn gass!!
 
ORIGINAL: vilhababy22

Da var testen tatt, og den var så hvit som det går ann å bli [:'(] Jeg er mildt sagt veldig skuffet og veldig lei..  Etter sex i går kveld, kom det bittelitt lyserosa på papiret, så da er vel mensen rett rundt hjørnet.. SÅ da går vi inn i 7 pp gitt...[8D][:'(]


[:'(] Kjipe saker! Jeg testet ikke imorges, gidder ikke kaste vekk en test på noe jeg er rimelig sikker på...
Vi får kjøre på i neste pp!! Det som er kjipt er at min sambo stikker på ferie før el og kommer hjem etter [&o]
 
ORIGINAL: ceci85

ORIGINAL: vilhababy22

Da var testen tatt, og den var så hvit som det går ann å bli [:'(] Jeg er mildt sagt veldig skuffet og veldig lei..  Etter sex i går kveld, kom det bittelitt lyserosa på papiret, så da er vel mensen rett rundt hjørnet.. SÅ da går vi inn i 7 pp gitt...[8D][:'(]


[:'(] Kjipe saker! Jeg testet ikke imorges, gidder ikke kaste vekk en test på noe jeg er rimelig sikker på...
Vi får kjøre på i neste pp!! Det som er kjipt er at min sambo stikker på ferie før el og kommer hjem etter [&o]


Ja, er det ikke typisk [8D] har hatt noen pp her hvor samboer har vært på jobbtur, og det er bare SÅ kjedelig at en mnd går rett i vasken... urk.. forresten så kom mensen i kveld. Møkk
 
[&o]
Får krysse fingrene for deg neste pp, og så for meg pp'n etter[;)]
 
Da satt jeg benka fast i sofaen... Vært ute på lang tur i snøen med hunden min, deilig [:)] Samboer har jeg omtrent ikke sett hele uka, i tillegg å dro han avgårde nå og kommer ikke tilbake før i kveld, fordi han henge med en kamerat. Kjenner jeg blir litt sur og irritert når vi hadde planlagt å ha denne dagen sammen siden jeg ikke ser han neste helg eller så han forrige helg. Men da får jeg heller dra på trening og kose meg med venner... [:)]
 
Da var jeg kommet hjem fra byn og tror egentlig jeg bare holder meg inne resten av dagen.. Med bilen ihvertfall! Kaos fra ende til annen med all den snøen! Og ser ikke ut som det har tenkt å slutte å snø med det første heller [8D] Bikkja liker seg godt ute da! Men trening er unnagjort, kafebesøk er unnagjort og handling er ferdig [:)]
 
kommer slabben hjem til kvelden, eller skal du underholde deg selv?  [:)]
 
Back
Topp