Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mum2babyD
![]()
![]()
La inn bilder i går, da det var en nesen lik tråd, men håper på at flere skal legge ut bilder, for jeg trenger innspirasjon. Vil gjøre den hyggligere..
ORIGINAL: AnjarasoaDet finnes massevis av trappefabrikker rundt om, kommer helt an på hvor du bor...
hvor er dere bestiller trapp hen? Kan jeg spørre hva det koster?

ORIGINAL: mum2babyD
Flere flotte trapper her jo [:D]
MinKO hvor mange etg går de trappene over? Ser ut som om trappa bare fortsetter i det uendelige...[8|] TØFT!
ORIGINAL: vestfold80
Her er vår trapp. Bildet er tatt rett etter at den ble montert opp, derav alt papiret på trappetrinnene. Trappetrinnene har forøvrig samme parkett som resten av huset. Skulle egentlig ha firkanta balustere (de der pinnene), men det ble en misforståelse så de ble runde istedetfor.
ORIGINAL: Anjarasoa
hvor er dere bestiller trapp hen? Kan jeg spørre hva det koster?
ORIGINAL: Vibeke83
ORIGINAL: vestfold80
Her er vår trapp. Bildet er tatt rett etter at den ble montert opp, derav alt papiret på trappetrinnene. Trappetrinnene har forøvrig samme parkett som resten av huset. Skulle egentlig ha firkanta balustere (de der pinnene), men det ble en misforståelse så de ble runde istedetfor.
Ser du bor i Larvik, så kan jeg spørre deg hvor dere bestilte trappa fra?
Jeg sjekker ut forskjellige alternativer nå, skjønner du.[;)]