Vil plutselig bare spise..

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Brød!
Hun elsket grøt og middag, men nå gråter hun bare hun ser jeg kommer med bollen med grøt.

Noen flere som plutselig nekter mat?
 
Brød!
Hun elsket grøt og middag, men nå gråter hun bare hun ser jeg kommer med bollen med grøt.

Noen flere som plutselig nekter mat?

Ja, hun var sånn hele forrige uke. Så plutselig så vi at det hadde kommet en tann. Nå spiser hun som vanlig igjen. Kan det være noe sånt hos dere og kanskje? :)
 
Ja, hun var sånn hele forrige uke. Så plutselig så vi at det hadde kommet en tann. Nå spiser hun som vanlig igjen. Kan det være noe sånt hos dere og kanskje? :)

Ja, det kan absolutt være det:) hun biter mye på fingre og meg for tiden, hehe. Men bare bekymret hun ikke får i seg nok mat, ammer mye for tiden syntes jeg
 
Min gutt har også hatt en nekteuke. Varte nærmere to uker, faktisk. Spiste veldig lite fast føde og jeg ble bekymret. Tenkte det kunne være tenner, men har ikke kommet noen enda. Nå spiser han plutselig igjen. Ikke i like store mengder som før nekten, men ganske bra. På det minste spiste han bare fem-seks skjeer med mat på en hel dag. Prøvde alt, men var ikke interessert. Så det går nok over :)
 
Ja, det kan absolutt være det:) hun biter mye på fingre og meg for tiden, hehe. Men bare bekymret hun ikke får i seg nok mat, ammer mye for tiden syntes jeg

Kjenner til bekymringen. Min ville ikke ha melk heller. Så spiste nesten ingenting. Får håpe det er noe forbipasserende og at matlysten snart er tilbake!
 
Back
Topp