FruJohnsen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberskatter 2014 Marslykke 2016 Junispirene24❤️ 16 Jan 2016 #21 Vi har Olivia fra Storksak ♥
marsdrøm <3 Forelsket i forumet 16 Jan 2016 #22 Tussa skrev: Kommer du da til å ha en reserve-veske som mannen din kan bruke, eller stoler du på ham med fin-veska di? Klikk for å utvide … Nei tror ikke han kommer til å gå med stelleveske så det blir vell bare meg som bruker mk veska
Tussa skrev: Kommer du da til å ha en reserve-veske som mannen din kan bruke, eller stoler du på ham med fin-veska di? Klikk for å utvide … Nei tror ikke han kommer til å gå med stelleveske så det blir vell bare meg som bruker mk veska
B Blivende mamma september2015 Glad i forumet 16 Jan 2016 #23 I grunnen så spiller det vel ikkje noko rolle om det blir for damete for mannen. .er jo innholdet som betyr noko!
I grunnen så spiller det vel ikkje noko rolle om det blir for damete for mannen. .er jo innholdet som betyr noko!
Orkidee Elsker forumet 17 Jan 2016 #24 Jeg har også to typer. Den som hører til bugaboo vogna ( den kan mannen bruke) den er også veldig stor og en mer femin mindre type fra baby moove
Jeg har også to typer. Den som hører til bugaboo vogna ( den kan mannen bruke) den er også veldig stor og en mer femin mindre type fra baby moove