Vil noken anbefale meg ei stelleveske?

Vaggegåsa

Elsker forumet
Marslykke 2016
Eg vil ha ei som er pen, kjæresten vil ha ei som er nøytral :p
Så, fins det ei fin, praktisk og ikkje-for-feminin stelleveske?
Kva slags har du kjøpt? :)
 
Aner ikke, sliter like mye selv :p har sett på en fra Littlephant, men er usikker.... Vurderer å kjøpe en vanlig veske som jeg kommer til å bruke videre
 
Oi, kjøpte bare den som matchet vognen vi. Men skal lett innrømme at jeg ikke aner om den er bra/funksjonell eller ikke. For vi så den bare på et bittelite bilde. Det gikk litt fort i butikken :joyful:
 
Skip hop studio select :) kanskje litt feminin, men veldig praktisk
 
Eg ga serriøst opp å finne ei fin stelleveske eg hadde råd til, så kjøpte ein billig, svart og enkel på zalando. Den er delt i to, med glidelås og skulderreim og bra størrelse på, så håpar den funkar :p (utsolgt då)

ImageUploadedByBV Forum1452593097.093255.jpg
 
Eg ga serriøst opp å finne ei fin stelleveske eg hadde råd til, så kjøpte ein billig, svart og enkel på zalando. Den er delt i to, med glidelås og skulderreim og bra størrelse på, så håpar den funkar :p (utsolgt då)

Vis vedlegget 155752

Ah, egentlig noke sånt eg og vil ha, men kjæresten seier at han vil ha ei som er "mandig" nok til at han kan drasse den med seg når han og mini visstnok skal farte rundt og sjå på fotballkampa :-D Trudde ikkje menn tenkte på sånt. Tenkte at dei berre putta ei reservebleie i lomma og gjekk ut.
 
Har kjøpt Armani stelleveske denne gangen! Virker veldig bra, har alt av rom, tilbehør, stellematte...
Hadde Gucci med forrige barn! Den likte jeg svært dårlig! Altfor liten, nesten som en vanlig veske!!ImageUploadedByBV Forum1452622424.178305.jpgImageUploadedByBV Forum1452622432.897877.jpgImageUploadedByBV Forum1452622444.551836.jpg
 
Ah, egentlig noke sånt eg og vil ha, men kjæresten seier at han vil ha ei som er "mandig" nok til at han kan drasse den med seg når han og mini visstnok skal farte rundt og sjå på fotballkampa :-D Trudde ikkje menn tenkte på sånt. Tenkte at dei berre putta ei reservebleie i lomma og gjekk ut.

Haha, so søtt! Veit du ka? Såg faktisk ei for ei stund sidan som kanskje hadde vert praktisk. På ein måte ei stelleveske ein kan sette ned i ei anna litt finare veske. Skal sjå om eg finner den :p
 
Haha, so søtt! Veit du ka? Såg faktisk ei for ei stund sidan som kanskje hadde vert praktisk. På ein måte ei stelleveske ein kan sette ned i ei anna litt finare veske. Skal sjå om eg finner den :p

Jøss, du har no full kontroll du :-D Takk for tips!
 
Ser det er så mange som vil ha samme stelleveska som tilhører med vogna... Vi skal ha emmaljunga å da synes jeg stelleveska ble litt dyr :-( har ei splitter ny michael kors veske som jeg skal bruke i stede :) Vogna vår er svart å det er veska også :D
 
Ser det er så mange som vil ha samme stelleveska som tilhører med vogna... Vi skal ha emmaljunga å da synes jeg stelleveska ble litt dyr :-( har ei splitter ny michael kors veske som jeg skal bruke i stede :) Vogna vår er svart å det er veska også :D

Åh, det blir sikkert lekkert! :)
 
Eg har rycco messenger trur eg den heite! Den er neutral med tanke på viss mannen skal bruke den! Og så har eg ei skip hop versa som ser mer ut som ei dame veske som er litt mindre og hendig til små turer!
 
Vi kjøpte Milla fra Ryco . Mannen er kjempe fornøyd, og jeg synes den er fin . 499,- på Babybanden
 
Ser det er så mange som vil ha samme stelleveska som tilhører med vogna... Vi skal ha emmaljunga å da synes jeg stelleveska ble litt dyr :-( har ei splitter ny michael kors veske som jeg skal bruke i stede :) Vogna vår er svart å det er veska også :D

Kommer du da til å ha en reserve-veske som mannen din kan bruke, eller stoler du på ham med fin-veska di? ;)
 
Back
Topp