Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skip hop studio select kanskje litt feminin, men veldig praktisk
Eg ga serriøst opp å finne ei fin stelleveske eg hadde råd til, så kjøpte ein billig, svart og enkel på zalando. Den er delt i to, med glidelås og skulderreim og bra størrelse på, så håpar den funkar (utsolgt då)
Vis vedlegget 155752
Ah, egentlig noke sånt eg og vil ha, men kjæresten seier at han vil ha ei som er "mandig" nok til at han kan drasse den med seg når han og mini visstnok skal farte rundt og sjå på fotballkampa :-D Trudde ikkje menn tenkte på sånt. Tenkte at dei berre putta ei reservebleie i lomma og gjekk ut.
Haha, so søtt! Veit du ka? Såg faktisk ei for ei stund sidan som kanskje hadde vert praktisk. På ein måte ei stelleveske ein kan sette ned i ei anna litt finare veske. Skal sjå om eg finner den
Jøss, du har no full kontroll du :-D Takk for tips!
Ser det er så mange som vil ha samme stelleveska som tilhører med vogna... Vi skal ha emmaljunga å da synes jeg stelleveska ble litt dyr :-( har ei splitter ny michael kors veske som jeg skal bruke i stede Vogna vår er svart å det er veska også
Hehe tror det jeg ogsåÅh, det blir sikkert lekkert!
Ser det er så mange som vil ha samme stelleveska som tilhører med vogna... Vi skal ha emmaljunga å da synes jeg stelleveska ble litt dyr :-( har ei splitter ny michael kors veske som jeg skal bruke i stede Vogna vår er svart å det er veska også