Vil ikke miste! :( :( :(

:(
tenker på deg
 
Krysser fingrene for deg, hvordan går det?

-Taster fra appen-
 
Takk dere :) jeg er veldig spent. Blør ikke nå.. Ikke i natt heller... Stoppet i går kveld.. Men forbereder meg på ikke å se noe på ul i dag...
 
Takk dere :) jeg er veldig spent. Blør ikke nå.. Ikke i natt heller... Stoppet i går kveld.. Men forbereder meg på ikke å se noe på ul i dag...

masse lykke til <3

jeg har tenkt..kanskje det kan være at to hadde festet seg og så har ett gått til grunne nå..og 1 enda klamrer seg fast... jeg håper så for deg, klem
 
takk dere.....men ting ser ikke så lyst ut nå... gynekologen hadde ikke mye tro på dette.... :( vi kunne se at det var festet seg i livmoren, men det var lite og vi kunne ikke se om det var liv for var altfor lite... :( Men hun sa at tatt i betraktning mine lave hcg verdier, koagelblødningene jeg har hatt og blødningene jeg nå har av og på, så så ikke dette noe bra ut... men skal på ny ul på mandag og se hva som har skjedd.. tok ny hcg i dag som jeg får svar på fredag. uff dette er leit!
 
Klemme masse på !!!


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sender masse gode klemmer og tanker! Vondt å lese :(
 
:) synes det er fælt å sitte å vente på at jeg skal begynne å blø og få smerter! :(
 
Uff, kjære deg:( sender masse tanker og klemmer!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp