Vil ikke miste! :( :( :(

H

Helund

Guest
Uff tunge dager.. Er 6+0 i dag.. På mitt siste ivf forsøk og 8 innsett...
Men har vært plaget med små blødninger nesten siden pos test... Har hatt en hcg stigning som var normal, men på den lave "skalaen".. 21-118-240.. Men nå over helgen har den kun steget til 266!! Og jeg har blødd mer i helgen! Blør ikke nå.. Så er veldig av og på.. Blør liksom ikke konstant.. Skjønner ingenting.. Skal på ul i morgen for å se on det er liv, forbereder meg på det verste! Noen som har noen erfaringer??
 
Uff, håpe virkelig da e liv *klemmpå*
Har aldri mista sjøl, men har småblødd si fredag, så frykten e der.

Krysse fingrane for deg :)
 
Har aldri forsøkt ivf men har mistet hele 5 ganger så jeg forstår t du er redd! Håper du får se et bankende hjerte i morgen:)


Håper på ny spire
 
Takk! Men har ikke god følelse.. Blør litt nå igjen...
 
Krysser for deg! Bra du fikk ul allerde imorgen, for ikke gøy å gå og bekymre seg slik. Unner deg ikke dette ;(
 
:( stor klem til deg.... vet ikke hva jeg skal si for å trøste...
ser jo ikke bra ut, og beklager å måtte skrive det..men så er det jo noen som blør uten betydning og . men håper håper av hele mitt hjerte at alt er som det skal.
*sender masse lykkeønskinger til deg* og varme tanker
 
Uff, jeg håper du inderlig få se et bankende hjerte imorgen. Det var jo ikke den beste stigningen der nei, men man kan aldri vite. Krysser fingre *klemmepå*
 
Håper du får se en spire med bankende hjerte i morgen! Krysser fingrene!<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper alt er bra ❤️
 
Krysser fingrene for deg!:)

Har ikke blødd noe i det hele tatt. Er ganske letta over det!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Krysser fremdeles fingrene for den lille spira di ..
 
Uff i kveld har det kommet flere koagler... Så nå er alt mitt håp ute :(
 
Nei nei nei :(
Ikkje mist håpet, vil så gjera at da ska gå bra for deg :)
 
Nei:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff ikkje kjekt :-( Bra du skal på ul i morgon slik at du får bekrefta/avkrefta. Lykke til.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp