vil ikke ha mme

Ååh, sånt blir jeg sint av å høre. Er bare tull det at de skal trene lungene. De er ferdig utviklet ved fødsel så sant ungen er fullbåren. (Vår var prematur, men ingenting galt med lungene der heller :p)

og skrikekurer gjør jeg bare ikke :p

Svigermor mente derimot her at hver gang jenta vår gulpa (hun er en gulper) så hadde jeg mata henne galt med flaska og nærmest ødelagt ungen. Og hver gang hun sutra eller skrek litt så var det automatisk noe som feila henne. Aaarg
Haha, vi får bare leve med det! Våre barn kommer sikkert til å bli gærne av hva vi sier også ;)

oppdatering: Jeg har faktisk funnet ut (i dag) at vi har byttet fra Hipp1 til hipp2 etter hun fyllte 6 mnd. Hipp2 er ikke morsmelkerstatning, men tillegg. Jeg merket plutselig at det luktet voldsomt når jeg skulle helle ut restene å vaske flaska.. de første gangene trodde jeg den hadde stått for lenge, men syns det var rart, for vi vasker alltid flaskene relativt raskt etter bruk. Men det lukter faktisk veldig syntetisk om jeg kan bruke det ordet. Så jeg tror faktisk det er selve melka som er "feil" for henne. (håper hvertfall det) Så jeg tenkte å bytte tilbake til Hipp1 for å se om det blir bedre igjen.. oppdaterer selvfølgelig :)

oppdatering: Jeg har faktisk funnet ut (i dag) at vi har byttet fra Hipp1 til hipp2 etter hun fyllte 6 mnd. Hipp2 er ikke morsmelkerstatning, men tillegg. Jeg merket plutselig at det luktet voldsomt når jeg skulle helle ut restene å vaske flaska.. de første gangene trodde jeg den hadde stått for lenge, men syns det var rart, for vi vasker alltid flaskene relativt raskt etter bruk. Men det lukter faktisk veldig syntetisk om jeg kan bruke det ordet. Så jeg tror faktisk det er selve melka som er "feil" for henne. (håper hvertfall det) Så jeg tenkte å bytte tilbake til Hipp1 for å se om det blir bedre igjen.. oppdaterer selvfølgelig :)

Håper det er det som er problemet :D
Etter hva jeg har skjønt så skal man bruke nr 1 om det er et rent melkemåltid, men nr 2 om man gir melk ved siden av fast føde

Håper det er det som er problemet :D
Etter hva jeg har skjønt så skal man bruke nr 1 om det er et rent melkemåltid, men nr 2 om man gir melk ved siden av fast føde
Det håper jeg også.. at det er så enkelt :P ja, det er sånn jeg tenker hvertfall nå etter jeg fant ut at de var forskjellige :) Jeg ønsker at hun fortsatt skal ha to reine melkemåltid ila dagen ei stund til :)

Back
Topp