Jenta mi ble 6 mnd i går. hun har fått mme siden hun var litt over ei uke. Pga dårlig vekstoppgang og mye melk ble vi annbefalt fra helsesøster å begynne med smaksporsjoner med grøt da hun var litt over 3 mnd sånn hun var klar til en porsjon da hun ble 4 mnd. Dette har vi gjort og hun fikk 1 porsjon grøt og resten melk da hun var 4 mnd. Da hun var 5 mnd fikk vi beskjed om å øke til ett grøtmåltid til så hun fikk grøt både til lunsj og kvelds (med melk til som drikke). Dette har funket utmerket, men siste to ukene har hun plutselig begnt å nekte å drikke melk. Hun får alltid ei flaske på morgenen, ei på ettermiddagen og av og til ei på kvelden. Men nå er det hysteri og illsint baby. Hun har også begynt med middag, så hun spiser tre andre mpltider om dagen. Jeg passer på at hun er skikkelig sulten før jeg tilbyr henne flasken, så det er ikke at hun er mett fra tidligere måltid. Hadde jeg tilbydt henne grøt i stedetfor flaske hadde hun slukt den.Det virker som hun er dritlei hele melka Noen som har tips? Hun vil heller ikke drikke av melken hun får til måltidene.. kaaanskje en 10-20 ml..