Vil ikke føde på 17 mai :(

Her passer vel uttrykket "Det er som julaften og 17.mai på en gang". Du får time tredje barn godt unna alle merkedager ;)

Her passer vel uttrykket "Det er som julaften og 17.mai på en gang". Du får time tredje barn godt unna alle merkedager ;)
Nei, jeg foreslår enten påskeaften eller nyttårsaften. ;-)

hehe, jeg er passe glad for at jeg har termin såpass tidlig i mai som jeg har! :) ønsker ikke å ligge på føden på 17 mai, men være sammen med mann og barn og feire :) ellers hadde det ikke gjort meg så alt for mye om barnet ble født da.. :)

Vet ikke hvor stor sjansen det er for å føde akkurat på termin, men regner med at den er ganske liten:)
Har ei venninne som hadde termin 17.mai, og var førstegangs, men hun fødte 4 dager før, og hun var glad for det:p

Jeg selv har 3 og ingen av dem er født på termindagen. Nærmeste er faktisk nr1, han kom dagen etter, ellers 4 dager før med nr2 og 3 uker før med nr3.
Selv har jeg termin 15.mai denne gangen, og håper virkelig jeg får h*n da, blir jo då fint tall: 15.05.15:) men tviler sterkt på at jeg føder da! Helt sikkert før.

Min jente kom på termin:-) var deilig å ikke måtte vente lengre.. Har termin nå 14 mai(foreløpig..) så satser på termin denne annen også xD hehe

var på overtid den 22 juli og holdt hu inne noen dager til, så har vel ikke like flaks denne gangen tenker på det samme og det er det mange andre som gjør.
får se hvem som blir den heldige vinner av 17 mai baby når den tiden kommer ;)
lykke til :)

Forrige gang hadde jeg termin 18.mai og fødte 28.mai. Nå har jeg termin 6.mai. Tipper jeg føder 17 :p

Her i huset er vi vant til å måtte dele bursdager med andre.... Gubben og storesøstera hans er født med akkurat 6 års mellomrom, og hennes sønn er født dagen før bursdagen deres. Guttungen er født på bursdagen til kusina mi, og jeg og yngste fetteren min er født med 12 timers mellomrom (men heldigvis på hver vår dag).

Så om lille spire deler bursdag med hele Norge, er det bedre enn om han/hun kommer på bursdagen til onklene som har bursdag 5. og 10. mai, eller kusina som har bursdag 30. mai, og med termin 18. er det jo en mulighet for å treffe en av disse datoene :p

Last edited:
Back
Topp