Vil ikke føde på 17 mai :(

Nathalie_91

Glad i forumet
Er jeg veldig teit og sutrete nå? Men ønsker ikke at min lille spire måtte dele sin bursdag med alle i Norges land! Haha.. Men folk har jo blitt født på denne dagen i all tid og har jo overlevd :P

Ungen kommer, når den kommer:p De første årene er det sikkert kjempe stas. Har et søskenbarn som har bursdag på nyttårsaften, hun trodde alle feiret henne de første årene:D
Man løser det alltid på en fin måte! Jeg ser "problemet" ditt, men den dagen ungen kommer, er du nok bare glad den kommer uansett:)

Enig :-) det er litt kjipt å ha bursdag den dagen. Men skjer det så skjer det. Har også termin rundt da :-P

Samme her:) synes bursdag er så viktig, og ønsker at mitt barn skal få sin egen dag. Men det er vel fint lite man kan gjøre med det.

Er jeg veldig teit og sutrete nå? Men ønsker ikke at min lille spire måtte dele sin bursdag med alle i Norges land! Haha.. Men folk har jo blitt født på denne dagen i all tid og har jo overlevd :P

Du kan jo trøste deg med at kun fire prosent føder på termin, så det er bare fire prosent sjanse for at det skjer! 96% sjanse at det skjer før eller etter :) er kanskje verre å holde styr på en ungdom med bursdag 16 mai ;)

Du kan jo trøste deg med at kun fire prosent føder på termin, så det er bare fire prosent sjanse for at det skjer! 96% sjanse at det skjer før eller etter :) er kanskje verre å holde styr på en ungdom med bursdag 16 mai ;)
Har termin 14 mai, så er stor sjangse :-)

hahaha du er søt.
Skulle fødselen starte der omkring får du prøve å knipe så godt du kan :p

Ja jeg kommer ærlig talt til å gjøre det xD har termin 14 mai, så er en stor sjangs for at det enten blir 17 mai eller bursdagen min xD

Sist hadde jeg termin 6.mai, gutten ble født 16.mai ;) kunne like gjerne vært 17.mai, så man er ikke "safe" selvom man har termin helt i begynnelsen av mai :p denne gangen har jeg termin 5.mai :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke hvor stor sjansen det er for å føde akkurat på termin, men regner med at den er ganske liten:)
Har ei venninne som hadde termin 17.mai, og var førstegangs, men hun fødte 4 dager før, og hun var glad for det:P

Jeg selv har 3 og ingen av dem er født på termindagen. Nærmeste er faktisk nr1, han kom dagen etter, ellers 4 dager før med nr2 og 3 uker før med nr3.
Selv har jeg termin 15.mai denne gangen, og håper virkelig jeg får h*n da, blir jo då fint tall: 15.05.15:) men tviler sterkt på at jeg føder da! Helt sikkert før.

Du får dytte`n opp igjen!! :P

Skjønner godt bekymringen. Jeg har alltid syntes litt synd på de som har bursdag på merkedager, men når man har det selv kjenner man ikke til noe annet. Vet noen foreldre som synes det er praktisk å kunne slå to fluer i en smekk me bakingen. Har selv bursdag midt i sommerferien så måtte feire før for at klassevennene skulle kunne komme før de reiste bort. Veldig greit, men syntes det var flaut å bli gratulert i selskapet når jeg eeeeegentlig ikke hadde dag da. Topp med to selskap da :)

Back
Topp