Har tenkt på det ja. Men jeg har ingen tegn på det enda. Tipper det er en treg start som ender i SA egentlig.Enten var det bare en treg start, eller så kan du jo være obs på graviditet utenfor livmor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tenkt på det ja. Men jeg har ingen tegn på det enda. Tipper det er en treg start som ender i SA egentlig.Enten var det bare en treg start, eller så kan du jo være obs på graviditet utenfor livmor
Alt er muligHar tenkt på det ja. Men jeg har ingen tegn på det enda. Tipper det er en treg start som ender i SA egentlig.
Får håpe det bare er treg startSterkere i dag ja, men det går jo ekstremt sakte
Nei, skal ta den nå snart
Skal du ta ny prøve fredag?Der kom prøvesvaret.
Mandag: 65
I dag: 118
Økning, men ikke dobling, så er ikke så mye klokere. Er så dritt å sitte i limbo. Vil bare vite den ene veien eller den andre
Aner ikke. Ser svaret selv på fürst, så venter på at legen skal ta kontakt. Men håper jeg får det i alle fall, for nå er jeg i limbo og det er for tidlig for ULSkal du ta ny prøve fredag?
Skjønner hva du mener, særlig når du er sikker på når EL var. Håper det bare betyr at egget festet seg sent! Får du tatt ny hcg?4+3:
Vis vedlegget 457755
Vis vedlegget 457756
Har en veldig dårlig magefølelse på dette. Det er ikke sånn hcg skal være i et sunt svangerskap etter min erfaring. Håper bare jeg får et tydelig svar snart![]()
Men egget har jo ikke festet seg sent heller. Jeg testet positivt 9 dpo... Skal ta ny måling i morgenSkjønner hva du mener, særlig når du er sikker på når EL var. Håper det bare betyr at egget festet seg sent! Får du tatt ny hcg?
Håper det går rette veien <3 Evt at du uansett får et klart svar, å gå uten å vite er det verste.Men egget har jo ikke festet seg sent heller. Jeg testet positivt 9 dpo... Skal ta ny måling i morgen
Begynner å ligne på noe nå! Heier masse!
Ja, men føler fortsatt det går litt for sakte. Tiden vil viseBegynner å ligne på noe nå! Heier masse!
Jeg har troen på dette altså