Vil du vite kjønnet?

Enten skal vi ikke vite eller så skal vi få det på en lapp. Levere det til bakeren så de kan lage en kake. Der fyllet har fargen på kjønnet [emoji7] så samler vi venner og familie for å spise kake [emoji4] tror graviditeten skal være hemmelig til det [emoji4]

Enten skal vi ikke vite eller så skal vi få det på en lapp. Levere det til bakeren så de kan lage en kake. Der fyllet har fargen på kjønnet [emoji7] så samler vi venner og familie for å spise kake [emoji4] tror graviditeten skal være hemmelig til det [emoji4]
Det er jo en kjempeide! Aldri hørt om før men den likte jeg :joyful:

Vi vil vite det, av praktiske grunner. Klær og utstyr og sånt :)

Vi vil gjerne vite, er så nysgjerrig og vil så gjerne vite mest mulig om hvem som bor der inne når vi kommet så langt :) selv om kjønnet ikke nødvendigvis sier så mye om det da, men det kjennes så spennende ut likevel!

Ja, denne gangen vil jeg det. Visste ikke med de to forrige, da det ikke var så vanlig den gangen. Men av praktiske årsaker syns jeg det er greit å vite denne gangen. Må jo handle inn så masse nytt siden det er 13 år siden forrige runde

Vi vil vite hva det blir :)

Ja. Jeg er for nyskjerrig [emoji85] samt greit å planlegge litt. Har en gutt fra før, så greit å vite om det er mye nytt rosa jeg må skaffe [emoji23]hehe

Det har jeg sett noen gjøre før.. de har slik "gender reveal party"! Sikkert kjempegøy :)

Egentlig skulle jeg prøve å ikke vite, men så kom jeg til å tenke på at det kanskje er lettere å forberede storebror når vi vet hva som kommer [emoji4]
+er altfor spennende til at jeg hadde klart å ikke vite uansett tror jeg..

Vi skal vite det, det blir såå spennende! Skal på TUL i slutten juni, jeg håper jo selvsagt at vi får vite det allerede da. Men skal ikke håpe for mye, skal på UL igjen i begynnelsen av august så blir ikke så lenge å vente om vi ikke får vite det på første.

Vi har en jente og en gutt fra før! Er supernyskjerrig av meg og har visst det begge de andre svangerskapene! Men denne gang har ingen av oss behov for det:) Blir en ekstra giv under fødselen da for kommer til å være så nyskjerrig;)

vil vite det :)

Ja, jeg er alt for nysgjerrig til å la være, i tillegg tror jeg det gjør planleggingen mye enklere ved å vite kjønnet :-)

Jeg er for nysgjerrig [emoji23] min mann er og det [emoji23] så her skal vi vite [emoji16] min datter har et ønske om søster eller storebror[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] så vi får se [emoji23] storebror blir det hvertfall ikke [emoji23]

Back
Topp