Vil du vite kjønnet?

Vi har tenkt til å ikke vite, men det spørs om vi klarer å holde oss [emoji4]

Visste ikke med de to eldste, litt usikker nå :happy: Har litt tid på å bestemme oss heldigvis.

Jeg er altfor nysgjerrig til ikke å vite!! Hele... Jeg har en veldig sterk følelse av vi får en gutt til, såpass at jeg blir overrasket om det er ei jente. Selvfølgelig er begge deler hjertelig velkommen! Også for å forberede storebror er det greit å vite om det lar seg vise! ❤️

Jeg vil vite[emoji5] og mannen min MÅ vite[emoji23] han sier han må forberede seg mentalt på om det blir gutt eller jente, så han trenger å vite det så fort som mulig[emoji28] vi skal ha ul i uke 8+6 og uke 12 og han er sååå skuffa over at vi ikke kan se kjønn så tidlig[emoji5]

Jeg MÅ vite, sambo vil helst ikke - iallefall ville han ikke det forrige svangerskap.. vi får se om vi blir enige..

Vi skal vite. Jeg tror det er gutt og mannen tror det er jente

Vi skal absolutt ikke vite :)
Vi viste ikke (med vilje) med tre av barna, men med den ene ville vi prøve å vite ved oul.
Det var så utrolig kjedelig å vite kjønnet synes vi.

MYE mer spennende å ikke vite, spesielt ved fødsel! Det er fantastisk spennende når fødselen starter og hemmeligheten straks skal åpenbares:woot::dummy::dummy1:
Veldig koselig å gjette og fundere på om det er gutt eller jente, finne navn til begge kjønn.
Gleder meg veldig!

Vi vil vite:) Grunnen er at det er så vanskelig å finne nøytralt utstyr og når man endelig får vite hvilket kjønn det er så vil man jo gjerne har rosa eller blått:)

Vi skal absolutt ikke vite :)
Vi viste ikke (med vilje) med tre av barna, men med den ene ville vi prøve å vite ved oul.
Det var så utrolig kjedelig å vite kjønnet synes vi.

MYE mer spennende å ikke vite, spesielt ved fødsel! Det er fantastisk spennende når fødselen starter og hemmeligheten straks skal åpenbares:woot::dummy::dummy1:
Veldig koselig å gjette og fundere på om det er gutt eller jente, finne navn til begge kjønn.
Gleder meg veldig!
Så koselig at dere tenker sånn,må være veldig fint:Heartred

• Liker
Reactions: COR
Vi skal vite, jeg har tre gutter fra før, han har en gutt, så veldig spent på kjønnet denne siste gangen [emoji173] Jeg visste ikkje kjønn de to første gangene, siste gang visste jeg. Blir glad uansett [emoji4]

Vi ønsker ikke å vite det. Er i uke 10 nå. Føler det er mer spennende under fødselen. Vi bestemmer oss for et jentenavn og et guttenavn samt kjøper nøytrale babyklær/utstyr som kan passe til begge kjønn [emoji5]

Så gøy at det er mange som ikke skal vite! Alltid tenkt at det høres veldig spennende ut, men som sagt så er jeg alt for nysgerrig til å la være :joyful: Skal bli veldig spennende å se hva dere får til slutt:Heartred

Back
Topp