Vil du vite kjønnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Vi vil vite :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi vil vite det, og vi deler nyheten.

Ene øyeblikket har æ lyst å vite...d andre øyeblikket ikke......mannen min er d d samme for, men for våre 4 gutter og ene jenta så vil de gjerne vite

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Mannen min vil vite
Jeg selv er litt usikker
og min foreldre vil ikke vite

Så blir at vi holder det for oss selv tenker jeg etter Oul og sier det til de som spør og ønsker å vite :)

Nei skal ikke vite

Mannen min vil vite
Jeg selv er litt usikker
og min foreldre vil ikke vite

Så blir at vi holder det for oss selv tenker jeg etter Oul og sier det til de som spør og ønsker å vite :)
Det hørtes jo litt snodig ut at foreldrene dine har en mening om de skal vite eller ikke. Det er jo ditt og mannens valg om dere deler det åpent eller ikke. Foreldrene deres kan jo ikke bestemme noe angående det.

mannen min vil ikke vite det men jeg vil. men jeg tror jeg må vente til babyen blir født for å vite kjønnet :p

Jeg har sagt at så lenge det ikke er en hund er jeg fornøyd.
Jentene har og gitt klar beskjed om at de ikke vil vite om det er jente eller gutt så lenge de kan kle babyen i kjole :-)
(Stakkars om det er en gutt som kommer ut han vil da bli temmelig kjønnsfrustrert)

Vi vil begge vite, er så nyskjerrige :p Har hatt en magefølelse lenge, får se om det stemmer på oul i september :D

Jeg vil vite, mensmannen ikke har så lyst… så her må det jobbes litt tror jeg :P

Venter en liten i februar ❤️

Me vil veldi gjerne veta da. :) Å me kjeme nok te å sei da og ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi vil vite det, er så utålmodig at jeg klarer ikke å vente til baby er født :D Blir jo litt enklere med tanke på innkjøp osv også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil, gubben vil ikke! Om vi sksl vite det er jeg usikker på om omverdenen får vite det. Så lenge vi klarer å holde det hemmelig fra den kommende storesøster ;)

Back
Topp