Vil du vite kjønnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Vil du vite kjønnet på babyen når du skal på ultralyd?

Skal omverdenen i såfall få vite kjønn eller vil du holde det hemmelig?

Jeg vil absolutt vite kjønnet, er så kjempenysgjerrig! Hvis legen sier han troooor så kommer jeg ikke til å spre det. Men er legen bombesikker på hva det blir så kommer jeg til å fortelle alle det :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Foreløpig skal vi ikke vite, da jeg tror vi begge behøver ett litt annet fokus den dagen babyen kommer. Men kjenner det er litt vanskelig med tanke på klær. :)

Vi har vel bestemt oss for å vite det denne gangen, siden vi ikke visste sist:) Men har ikke snakket noe om vi skal holde det hemmelig for andre:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Mannen vil gjerne vite det, so då går vi for det :D det e selvfølgelig det samme for oss begge ka det blir men kjekt å vite med tanke på ting som må kjøpes inn :) for meg kunne vi latt vær, men kjenner at eg sjøl begynner å bli veldig! spent no :D so blir det litt annerledes mtp. å bestemme oss for navn ol. :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Jeg var litt usikker i begynnelsen om jeg ville vite det, men mannen vil gjerne, så da går det greit for meg å vite det også :)

Vi vil absolutt vite det :) det er selvfølgelig det samme for oss hva det blir <3 men for oss har det alltid vært en selvfølge at vi vil vite :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vil ikke vite det.
En må beholde de overraskelsene en kan få :-)
Til og med svigermor og x-svigermor som alltid tipper rett kjønn har fått beskjed om at de ikke må si det :-)

Vi skal så absolutt vite det, og det er ikke noe som skal hemmeligholdes heller :D

Sent from my iPad using BV Forum

Eg og min mann vil vite kjønn :)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Nei vil glede oss over overraskelsen

Ja vi vil vite. Jeg er alt for nysgjerrig til å vente til fødsel. Hehe.

-iPhone appen-

Vi skal og vite :) å kommer til å fortelle det ja :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal ikke vite :)
Første viste vi ikke, var en jente
Andre viste vi(sa ikke til noen), var gutt...
Denne gang vil vi ha spenningen :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Vi vil ikke vite :D Vi har det meste fra storesøster, skal sy babynest i nøytrale farger bare :) Også tenker jeg at pappan skal få kose seg på sengetøy og klesshopping til babyen etter jeg har født :) Han synes det var stas og gå og handle litt til jenta vår mens jeg lå på sykehuset sist :)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

Back
Topp