Vil du/ dere vite kjønn?

Jeg skal vite. Visste ikke med første, som ble en jente. Med nr to, fikk vi vite at vi ventet gutt, og jeg synes det var mye koseligere å gjøre klart alt sammen når vi visste kjønn;)
 
Vil egentlig ikke vite, ønsker å ikke ta unødvendig "hensyn" til hvilket kjønn det er. Vet at nærmeste familie er veldig stereotypisk rundt dette med kjønn, så de vil jeg i alle fall ikke skal vite noe... Da blir vi overøst med rosa prinsessekjoler eller skumle batmankostymer :stop: Men så ser jeg at det vil være mer personlig å etterhvert kunne kalle den eller det for henne eller han. Så usikker! Noen erfaringer eller tips mottas med takk :joyful:
 
Visste med første, denne gangen vil jeg ikke vite, men pappaen vil. Kommer til å bli gal av å gå rundt og vite at han vet, så da blir det vel «vite» denne gang også. Men det var veldig kjekt sist, for navnet var klart til OUL og siden har han bare vært det. Aldri noen usikkerhet rundt det når han først kom ut

Men tror kjønn må være hemmelig for alle andre :angelic:
 
Jeg har ikke et veldig stort behov for å vite, har en gutt og en jente fra før. Mannen vil nok vite, siden han bare er biologisk pappa til jenten. Så blir nok til at vi får vite! Men hadde vært kjekt å ikke fortelle det til andre. Spørs om vi klarer det:hilarious:
 
Er alt for nysgjerrig, må vite det :p Visste sist når vi fikk gutt, så spent på om det blir en lillebror eller lillesøster :D
 
Vil egentlig ikke vite, ønsker å ikke ta unødvendig "hensyn" til hvilket kjønn det er. Vet at nærmeste familie er veldig stereotypisk rundt dette med kjønn, så de vil jeg i alle fall ikke skal vite noe... Da blir vi overøst med rosa prinsessekjoler eller skumle batmankostymer :stop: Men så ser jeg at det vil være mer personlig å etterhvert kunne kalle den eller det for henne eller han. Så usikker! Noen erfaringer eller tips mottas med takk :joyful:

Er der jeg også, har ingenting å si for forberedelsene hvilket kjønn det er. Og blir nesten mer bastant på det hvis omgivelselsene mine blir opptatt av riktige farger etc.
Har ingen tips dog, for min del er jeg nok altfor nysgjerrig til å ikke vite. :D
 
Er der jeg også, har ingenting å si for forberedelsene hvilket kjønn det er. Og blir nesten mer bastant på det hvis omgivelselsene mine blir opptatt av riktige farger etc.
Har ingen tips dog, for min del er jeg nok altfor nysgjerrig til å ikke vite. :D
Kjenner meg igjen der ja :D tenker dere å holde det hemmelig for andre da? Jeg føler litt på at det vil være å lyge, men vet ikke helt :angelic:
 
Kjenner meg igjen der ja :D tenker dere å holde det hemmelig for andre da? Jeg føler litt på at det vil være å lyge, men vet ikke helt :angelic:

Vi har ikke snakket om det ennå, jeg er fremdeles forsiktig optimist til at dette skal gå bra, men klarer i så fall neppe holde det for oss selv :D
 
Jaaaa må vite:DDet er så spennende,får også litt mer roen når jeg vet kjønnet.Får også forberedt meg litt på navn og sånn.Synes ikke det er så enkelt,så må ha noen alternativer klar til baby kommer.:happy:
 
Gleder med masse til å få vite kjønn. Hadde vært fint med en jente i familien så håper litt på det. Har så lyst til å strikke små kjoler og kyser. Enklest med to gutter for vi har så mye tøy som nesten ikke er brukt etter lillemann.
 
Vi vil vite kjønn:) Utrolig spennende å ikke vite, og forstår godt det valget. Har tenkt tanken om det hadde vært noe for oss. Samtidig er vi så nysgjerrige (men har aldri ønsket oss det ene eller det andre), det blir liksom enda mer virkelig, det er koselig å kunne si han/hun, det blir enklere å bestemme seg for navn og så er det det praktiske.. Har arvet og fått mye baby-tøy og diverse som passer best til ett kjønn, så er greit å vite om man trenger en del nytt.
 
Min sambo som er i uke 15 har akkurat varit på ultralyd og fikk denne bild på barnet og kjønn.. veldigt spännande på om det blir gutt eller jente.. noen mer erfaring som ser hva det er?
 

Vedlegg

  • IMG-8565cc93deec680ffad19654632ed384-V.jpg
    IMG-8565cc93deec680ffad19654632ed384-V.jpg
    22,4 KB · Visninger: 27
Vil ikkje vite. Trur pappaen vil, men han fekk bestemme siste, så vi får sjå kva det vert til no.
 
Har visst kjønnet med de to siste av fire barn. Allikevel «visste» jeg at første var jente og andre gutt :p Vi vil nok vite det, men muligens ikke dele det med andre. Mannen ville vite sist, så regner med han vil det nå og.
 
Jeg synes det hadde vært spennende å ikke vite. Har en jente fra før, så vi har jo mye rosa klær og utstyr. Mannen håper på gutt denne gang, og vil absolutt vite. Blir nok til at vi får vite det.. Kjekt for kommende storesøster å vite om det blir en lillesøster eller lillebror. Hun vet ikke at jeg er gravid, men ønsker seg skikkelig en lillebror:) og ikke minst kjekt for mamsen som evt har grunn til å handle enda mer :p
 
Back
Topp