Vil du/ dere vite kjønn?

Prosjekt lillesøster/lillebror

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2020
Lurer litt på hvilke holdninger dere har til dette?

Ved første barn klarte jeg ikke å vente.. Kjøpte privat ul 14+1, jeg bare MÅTTE vite det..

Denne gangen er jeg litt mere usikker. Hadde egentlig en holdning om at vi ikke skulle vite det denne gangen, men usikker på om jeg klarer vente. Vi har jo et barn på 7 år som sikkert også vil vite det, når den tid kommer. Hun vet ikke noe ennå, og siden jeg mistet i uke 8 sist vil jeg heller vente med å si det til etter uke 12.

Hva tenker dere? Vil dere vite? For og imot
 
Vi vil vite. Synes det er greit med tanke på forberedelser og det å ha litt kontroll. Det er jo uansett spennende å få et barn selv om man vet kjønnet.
 
Vi har visst det med de to først. Denne,siste gangen, er planen å ikke vite frem til fødselen :happy:
 
Vil vite :) visste det forrige gang og syntes det var fint å knytte seg til den som var der inne - man vet jo ikke så mye, så vi vil vite det vi kan :)

det vi derimot kommer til å gjøre annerledes, er å late som om vi ikke vet til andre:joyful:
 
Vil vite :) visste det forrige gang og syntes det var fint å knytte seg til den som var der inne - man vet jo ikke så mye, så vi vil vite det vi kan :)

det vi derimot kommer til å gjøre annerledes, er å late som om vi ikke vet til andre:joyful:
Veldig enig med deg :happy:
 
Har tenkt tanken på å ikke vite, men regner med at jeg blir for nysgjerrig etterhvert :p Koselig for søsken å forberede seg til hva som kommer også.
 
Vi har vel egentlig ikke snakka om det enda, men tror vi ønsker å vite det. Da har vi i hvert fall noe å forholde oss til.
 
Vil gjerne vite, men dersom det ikke går er det helt greit. Tipper det er gutt denne gangen og magefølelsen stemte sist så:p
 
Ville ikke vite med første barnet. Tror ikke jeg vil vite denne gangen heller. Det er egentlig ikke så nøye hvilket kjønn det blir. Også er det litt motiverende for min del om fødselen drar ut i tid, å holde ut til slutten for å se hvilket kjønn det ble om ikke annet. ;)
 
Hadde vært gøy å ikke vite det sånn egentlig. Men tror jeg hadde blitt gal av nysgjerrighet, så må nok vite det! :knegg:
 
Vil ikke vite her, visste ikke sist :Heartred
 
Fikk ikke vite det sist, så håper vi får vite det denne gang!:angelic:
 
Skal vite! Synes det er altfor lenge å vente til uke 18, lurer sånn på om det er en lillebror eller ei lillesøster som vokser og gror i magen :dummy::dummy1:
 
Har egentlig tenkt hele tiden at jeg ikke vil vite denne gang. Visste med første. Men spørs om jeg klarer å la vær når vi kommer på ul:angelic:
 
Ville vite det med første, men ikke med andre, men der trumfet mannen igjennom og vi endte opp med å vite. Med tredjemann skal vi ikke vite og jeg gleder meg til å løfte lille opp på brystet under fødsel og få se hvem lille er.
 
Back
Topp