Vil du bli medlem av skjult gruppe?

Sjekka nettopp topp 100 november lista, jeg ligger ikke heeelt på Spirelitens nivå, men hun har jo februardamene sine også ;) Hva er greia med matchende profilbilder forresten? Så søtt! :)
Men jeg er visst på plass nr 41 akkurat nå, og jeg har virkelig ikke "lagt sjela i å skravle". Jeg føler ikke engang at jeg har vært aktiv i det hele tatt. Så om JEG klarer det, så klarer alle det :p

He he!! Forventer ikke at du skravler like mye som meg :p selv om det hadde vært hyggelig det og. Men tror du ligger høyt oppe på skravlelista på mars :D jo mer man bidrar til skravling, jo enklere blir det. Og når man gjør de fordi man syns det er hyggelig og fordi man ikke føler man må så er det jo enda bedre :) det er jo sånn det skal være.

Feb14 holder koken oppe :D ha ha! Håper mars kan bli like bra! :) :) iallfall mange hyggelige damer inne på marslykke da :)
Man trenger ikke ligge på spirelitens nivå for å greie 10 innlegg i mnd [emoji14] He he he

Oktoberdamene mine er veldig stille, er litt liv inne på skjult, men det er labert
Ja, du og har jo sånne forumdamer fra før av! Jeg har "bare" dere jeg ;)
Føler iallfall aktiviteten har tatt seg litt opp der inne da :) det blir som sagt hva man gjør det til :)
 
He he!! Forventer ikke at du skravler like mye som meg :p selv om det hadde vært hyggelig det og. Men tror du ligger høyt oppe på skravlelista på mars :D jo mer man bidrar til skravling, jo enklere blir det. Og når man gjør de fordi man syns det er hyggelig og fordi man ikke føler man må så er det jo enda bedre :) det er jo sånn det skal være.

Feb14 holder koken oppe :D ha ha! Håper mars kan bli like bra! :) :) iallfall mange hyggelige damer inne på marslykke da :)


Føler iallfall aktiviteten har tatt seg litt opp der inne da :) det blir som sagt hva man gjør det til :)

Det er jo veldig koselig å skravle så lenge noen skravler tilbake :p
Ta en liten pause og jabbe litt og lufte litt tanker og frustrasjoner. Merker at det gjør godt :D
 
Det er jo veldig koselig å skravle så lenge noen skravler tilbake :p
Ta en liten pause og jabbe litt og lufte litt tanker og frustrasjoner. Merker at det gjør godt :D
Ja mye mer hyggelig når man får svar! Ha ha ha! :D

Å få ut litt frustrasjoner er godt for sjelen det :D og å snakke med likesinnede eller folk i samme situasjon :)
 
Ja mye mer hyggelig når man får svar! Ha ha ha! :D

Å få ut litt frustrasjoner er godt for sjelen det :D og å snakke med likesinnede eller folk i samme situasjon :)

Ja, det blir fort litt mye gravidsnakk og babysnakk med meg, tror det kan bli litt slitsomt for ikke-gravide rundt meg :p
 
Hva er kravet for å komme inn igjen på skjult gruppe når en er kastet ut pga. lite aktivitet? :)
 
Jeg klarer ikke Være aktiv nok! Vill bli kjent med kommende mødre I stavanger
 
Men da har du vel heller ikke behovet for å være medlem av skjult gruppe ;) jeg klarer ti innlegg når jeg sitter på dass liksom :p ha ha! Er ikke spesielt høyt krav mener jeg da - men vi er alle forskjellige.

Haha nei tydeligvis ikke :p mens syns jo det er spennende å lese forskjellige innlegg jeg da :) ikke nødvendigvis å skrive noe selv.
 
Back
Topp