Vil du bli medlem av skjult gruppe?

"Ta kontakt med meg på pm dersom du ønsker tilgang. Jeg tar ikke imot forespørsel om tilgang i denne tråden" ;) Anbefaler deg å sende Spirelitens en liten PM :)

Ja ta kontakt på pm. Ellers klarer jeg ikke å holde styr på hvem som skal ha tilgang, hvem som fikk og når de fikk...
 
Oioi, jeg har også mistet tilgangen min :eek: Men skal ærlig innrømme at det er vel fortjent, tror ikke jeg har skrevet er eneste innlegg der siste måneden. Vært så travel og kveldssliten at jeg nesten ikke har vært på formumet i det hele tatt. Skal skjerpe meg :shy:
 
Det der ga jeg helt opp. Jeg har hatt tilgang to ganger. Ble kastet ut i oktober fordi jeg ikke hadde skrevet nok innlegg, fikk tilgang igjen 18. oktober, og hadde ikke rukket å skrive 10 innlegg før 1. november, så da var det rett ut igjen. Orker liksom ikke å stresse så fryktelig med å beholde tilgangen.. Når skjult forum i tillegg ikke dukker opp som et alternativ på appen, selv m man har tilgang, synes jeg det ble litt knotete.

Haha det der orket ikke jeg heller :p De få gangene jeg et inne på nettet i løpet av en mnd må jeg skrive så mange innlegg, føler ofte det blir litt å skrive bare for å skive noe.
 
Haha det der orket ikke jeg heller :p De få gangene jeg et inne på nettet i løpet av en mnd må jeg skrive så mange innlegg, føler ofte det blir litt å skrive bare for å skive noe.
Men da har du vel heller ikke behovet for å være medlem av skjult gruppe ;) jeg klarer ti innlegg når jeg sitter på dass liksom :p ha ha! Er ikke spesielt høyt krav mener jeg da - men vi er alle forskjellige.
 
Men da har du vel heller ikke behovet for å være medlem av skjult gruppe ;) jeg klarer ti innlegg når jeg sitter på dass liksom [emoji14] ha ha! Er ikke spesielt høyt krav mener jeg da - men vi er alle forskjellige.
Ha ha ha! Ti innlegg på dass, kjenner meg igjen :D
 
Ha ha ha :D alle klarer det!! [emoji14]
Alle som vil iallefall! Idag som jeg har vært hjemme vil jeg si jeg har vært over middels aktiv til meg å være [emoji14] Sånn ca sånn jeg var når jeg var 100% sykemeldt sist :D
 
Alle som vil iallefall! Idag som jeg har vært hjemme vil jeg si jeg har vært over middels aktiv til meg å være [emoji14] Sånn ca sånn jeg var når jeg var 100% sykemeldt sist :D
Jepp... Har vel noe med viljen å gjøre :) for å skape et aktivt forum så må jo brukerne bidra til det også :) er avhengig av brukerne da :)
 
Jepp... Har vel noe med viljen å gjøre :) for å skape et aktivt forum så må jo brukerne bidra til det også :) er avhengig av brukerne da :)
Ha ha ikke sant :D Langt ifra umulig!

Sjekka nettopp topp 100 november lista, jeg ligger ikke heeelt på Spirelitens nivå, men hun har jo februardamene sine også ;) Hva er greia med matchende profilbilder forresten? Så søtt! :)
Men jeg er visst på plass nr 41 akkurat nå, og jeg har virkelig ikke "lagt sjela i å skravle". Jeg føler ikke engang at jeg har vært aktiv i det hele tatt. Så om JEG klarer det, så klarer alle det :p
 
Sjekka nettopp topp 100 november lista, jeg ligger ikke heeelt på Spirelitens nivå, men hun har jo februardamene sine også ;) Hva er greia med matchende profilbilder forresten? Så søtt! :)
Men jeg er visst på plass nr 41 akkurat nå, og jeg har virkelig ikke "lagt sjela i å skravle". Jeg føler ikke engang at jeg har vært aktiv i det hele tatt. Så om JEG klarer det, så klarer alle det [emoji14]
Man trenger ikke ligge på spirelitens nivå for å greie 10 innlegg i mnd [emoji14] He he he

Oktoberdamene mine er veldig stille, er litt liv inne på skjult, men det er labert
 
Man trenger ikke ligge på spirelitens nivå for å greie 10 innlegg i mnd [emoji14] He he he

Oktoberdamene mine er veldig stille, er litt liv inne på skjult, men det er labert

Ja, du og har jo sånne forumdamer fra før av! Jeg har "bare" dere jeg ;)
 
Blir fort revet med inne på skjult altså, jeg hadde nok såvidt ti innlegg i mnd før jeg bikka 50 og kunne søke. Føler jeg hverken skriver kun for å skrive eller jobber hardt for å få nok innlegg. Nå er jeg visst tilogmed innom topp hundre, selv om det er langt ned.. Er så engasjerende med litt mere skravling, flere temaer og at man begynner å kjenne folk litt mer der :)
 
Blir fort revet med inne på skult altså, jeg hadde nok såvidt ti innlegg i mnd før jeg bikka 50 og kunne søke. Føler jeg hverken skriver kun for å skrive eller jobber hardt for å få nok innlegg. Nå er jeg visst tilogmed innom topp hundre, selv om det er langt ned..

Ja, innleggene flyr fort inne på skjult :)
 
Back
Topp