vaflerogsyltetøy
Glad i forumet
Jeg vil gjerne ha tilgang
"Ta kontakt med meg på pm dersom du ønsker tilgang. Jeg tar ikke imot forespørsel om tilgang i denne tråden" Anbefaler deg å sende Spirelitens en liten PM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil gjerne ha tilgang
"Ta kontakt med meg på pm dersom du ønsker tilgang. Jeg tar ikke imot forespørsel om tilgang i denne tråden" Anbefaler deg å sende Spirelitens en liten PM
Det der ga jeg helt opp. Jeg har hatt tilgang to ganger. Ble kastet ut i oktober fordi jeg ikke hadde skrevet nok innlegg, fikk tilgang igjen 18. oktober, og hadde ikke rukket å skrive 10 innlegg før 1. november, så da var det rett ut igjen. Orker liksom ikke å stresse så fryktelig med å beholde tilgangen.. Når skjult forum i tillegg ikke dukker opp som et alternativ på appen, selv m man har tilgang, synes jeg det ble litt knotete.
Men da har du vel heller ikke behovet for å være medlem av skjult gruppe jeg klarer ti innlegg når jeg sitter på dass liksom ha ha! Er ikke spesielt høyt krav mener jeg da - men vi er alle forskjellige.Haha det der orket ikke jeg heller De få gangene jeg et inne på nettet i løpet av en mnd må jeg skrive så mange innlegg, føler ofte det blir litt å skrive bare for å skive noe.
Ha ha ha! Ti innlegg på dass, kjenner meg igjenMen da har du vel heller ikke behovet for å være medlem av skjult gruppe jeg klarer ti innlegg når jeg sitter på dass liksom [emoji14] ha ha! Er ikke spesielt høyt krav mener jeg da - men vi er alle forskjellige.
Ha ha ha alle klarer det!!Ha ha ha! Ti innlegg på dass, kjenner meg igjen
Alle som vil iallefall! Idag som jeg har vært hjemme vil jeg si jeg har vært over middels aktiv til meg å være [emoji14] Sånn ca sånn jeg var når jeg var 100% sykemeldt sistHa ha ha alle klarer det!! [emoji14]
Jepp... Har vel noe med viljen å gjøre for å skape et aktivt forum så må jo brukerne bidra til det også er avhengig av brukerne daAlle som vil iallefall! Idag som jeg har vært hjemme vil jeg si jeg har vært over middels aktiv til meg å være [emoji14] Sånn ca sånn jeg var når jeg var 100% sykemeldt sist
Ha ha ha! Ti innlegg på dass, kjenner meg igjen
Ha ha ikke sant Langt ifra umulig!Haha, ti innlegg før jeg i det hele tatt har komt meg ut fra under dyna om morgenen jo
Jepp... Har vel noe med viljen å gjøre for å skape et aktivt forum så må jo brukerne bidra til det også er avhengig av brukerne da
Ha ha ikke sant Langt ifra umulig!
Samme her ha ha ha!! Iallfall i dag tidlig da storesøster ikke stod opp før 0830 i motsetning til kl 06!!Haha, ti innlegg før jeg i det hele tatt har komt meg ut fra under dyna om morgenen jo
Samme her ha ha ha!! Iallfall i dag tidlig da storesøster ikke stod opp før 0830 i motsetning til kl 06!!
Ja helt klart. Måtte sjekke at ungen pusta før jeg surfet videre på bvLuksus!
Man trenger ikke ligge på spirelitens nivå for å greie 10 innlegg i mnd [emoji14] He he heSjekka nettopp topp 100 november lista, jeg ligger ikke heeelt på Spirelitens nivå, men hun har jo februardamene sine også Hva er greia med matchende profilbilder forresten? Så søtt!
Men jeg er visst på plass nr 41 akkurat nå, og jeg har virkelig ikke "lagt sjela i å skravle". Jeg føler ikke engang at jeg har vært aktiv i det hele tatt. Så om JEG klarer det, så klarer alle det [emoji14]
Man trenger ikke ligge på spirelitens nivå for å greie 10 innlegg i mnd [emoji14] He he he
Oktoberdamene mine er veldig stille, er litt liv inne på skjult, men det er labert
Hehe så lite som jeg er innom der så kan det knapt regnes med [emoji14] Men ja, jeg har en gjeng fra før!Ja, du og har jo sånne forumdamer fra før av! Jeg har "bare" dere jeg
Blir fort revet med inne på skult altså, jeg hadde nok såvidt ti innlegg i mnd før jeg bikka 50 og kunne søke. Føler jeg hverken skriver kun for å skrive eller jobber hardt for å få nok innlegg. Nå er jeg visst tilogmed innom topp hundre, selv om det er langt ned..