Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kommer nok til å vite kjønnet. Alt for nyskjerrig til å vente til fødselen;-) og syns det er greit å kunne kjøpe inn litt klær som går til det kjønnet det blir men navnet holdes hemmelig til etter fødselen
Ser ut som tidene har forandret seg. Før var det vanligere å ikke vite, men det kan jo også ha med å gjøre at treffsikkerheten ikke var like stor som nå?
Jeg vil vite, barnefaren har ikke helt bestemt seg, men jeg er sikker på at han vil vite også.
Visste med de to første, men har nå lyst til å ikke vite. Oppleve hvordan det er når babyen kommer ut og man ikke vet det engang. Siden dette er vårt siste svangerskap, velger vi å prøve det nå. Vi er enige om det også. Har klær til begge kjønn, så.
Han har litt lyst å vente til fødsel, mens jeg gjerne vil vite.
Kommer til å ha mange ul pga oppfølging ifm risikosvangerskap. Jeg så det godt selv på flere ul sist, så dersom han ikke vil vite kommer jeg nok til å finne ut av det på egen hånd likevel...