Vil dere vite?

Vil vite.mest pga innkjøp.har 2 jenter fra før
Men er ikke så viktig hvilket kjønn som kjem bare det er friskt
Blir å holde det hemmelig tror eg

Her må vi nok vite, er veldig nysgjerrige både jeg og barnefaren:D

Nyttårslykke<3

Kommer nok til å vite kjønnet. Alt for nyskjerrig til å vente til fødselen;-) og syns det er greit å kunne kjøpe inn litt klær som går til det kjønnet det blir:-) men navnet holdes hemmelig til etter fødselen:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ser ut som tidene har forandret seg. Før var det vanligere å ikke vite, men det kan jo også ha med å gjøre at treffsikkerheten ikke var like stor som nå?

Jeg vil vite, barnefaren har ikke helt bestemt seg, men jeg er sikker på at han vil vite også. ;)

Vi er enige om at vi vil vite det :)
Alt for nysgjerrig, og det blir jo ikke mindre spennende å treffe lille nurket uansett ;)

Jeg vil vite, han vil ikke. Forrige gang fikk han viljen sin, så denne gangen syns jeg det er rett og rimelig jeg får viljen min :p

MÅ vite! Er jo så innmari nysgjerrig, for meg ville det nesten vært selvskading å latt være :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Ja! Er alt for nyskjerrig til å la vær. Så gleder jeg meg til all shopping, å da må jeg vite kjønnet <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Visste med de to første, men har nå lyst til å ikke vite. Oppleve hvordan det er når babyen kommer ut og man ikke vet det engang. Siden dette er vårt siste svangerskap, velger vi å prøve det nå. Vi er enige om det også. Har klær til begge kjønn, så. :)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Han har litt lyst å vente til fødsel, mens jeg gjerne vil vite.
Kommer til å ha mange ul pga oppfølging ifm risikosvangerskap. Jeg så det godt selv på flere ul sist, så dersom han ikke vil vite kommer jeg nok til å finne ut av det på egen hånd likevel...;)

Termin januar 2015

Back
Topp