Vil dere vite?

Ja! :) Fordi jeg liker å shoppe og visst jeg får muligheten til å shoppe til ei jente så skal jeg det. Blir det gutt, så blir det lite da vi har gutt fra før av, men vi har planer om å holde det skjult for andre :)

Ja!:-) alt for nysgjerrig til ikke å vite:p å blir lettere å vite hva og hvor mye vi trenger å kjøpe inn ettersom vi har mye etter gutten:)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Ja! :) Det vil vi begge. Vi har ikke bestemt oss ennå om vi skal fortelle det til andre..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Egentlig ikke, men MÅ vite pga innkjøp. Blir det gutt må vi ha ny vogn :P Kan ikke trille gutten i rosa kamo vogn :P
Og klær. Har jo maaaaaaaaaaasse jente tøy, og mye av guttetøyet er veldig gammelt, men skal gå igjennom de. Selge noe, ta vare på andre og kaste de ubrukelige :P :)

JA, vi skal vite! Er altfor nysgjerrig til å ikke vite det;) har en gutt og ei jente fra før, så trenger det sånn sett ikke i forhold til utstyr. Men vil så gjerne vite det.. :) følte i grunn ikke at jeg klarte å knytte meg ordentlig til babyen de to andre gangene før vi visste kjønn.

Ja, vi vil vite! Masse lettere å kjøpe ting og planlegge ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Håper vi får vite, det er vi enige om begge to, slik at vi kan være forberedt så godt det lar seg gjøre når den lille kommer :)

Vi vil vite:)

Termin 4. Januar:)

Ja ja ja... Altfor nysgjerrig til ikke å vite :)

Ja d vil vi :D er så spennende at d klarer jeg ikke vente på ;)

Termin 01.01.2015 <3
Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, vil vite. Har det med de to forrige også. Må vite hvilke garnfarger jeg skal bruke i babyteppet jeg skal strikke;)

Vi vil vite :) greit å vite sånn at jeg kan hekle i rette fargene i stede for bare nøytralt :)

Back
Topp