Vil dere vite kjønnet?

Jeg ville vite med første. Med nr 2 bestemte vi oss for å la det være en overraskelse. Nå, med nr 3, lurer vi på om vi skal vite :angelic:
 
Veldig usikker faktisk. Med første var jeg fast bestemt på å ikke vite, men denne gangen klarer jeg ikke å bestemme meg. Tror det er det samme for typen egentlig :p
 
Tror nok vi vil vite :p
 
Med nr 1 bare visste jeg at det var ei jente, men nå er jeg usikker. Har ikke hatt noen følelse på gutt eller jente.
 
Vi vil vite for å kunne planlegge litt.
Fikk vite det på nr 1 og syns det bare er positivt å vite kjønn på forhånd :)
 
Jeg vil vite. Det er vanskelig å føle på glede når alle symptomer tar overhånd.
Med min første gikk jeg gjennom et ganske tøft svangerskap, det hjalp på tilknytningen å vite kjønnet. Da kan man også gi babyen et navn, som også hjelper på tilknytningen.

Vil vite navn denne gangen også, virker som at svangerskapet ikke blir noe enklere denne gangen..
 
er alt for nysgjerrig til å ikke vite :hilarious:
 
Vi vil begge vite:D Er så nyskjerrig av meg at jeg tror ikke jeg hadde klart å være uviten så lenge:smiley-ashamed004
 
Vi vil ikke vite kjønnet. Eller jeg vil, men jeg fikk bestemme sist gang så er jo rettferdig at mannen får viljen sin denne gangen :)
 
Viteeee! Kan ikke gå så lenge uten å vite, hadde gått fra vettet.
 
Vi har snakket om å ikke vite kjønn. Navn og alt slikt kommer etterhvert.
 
Foreløpig vil jeg ikke vite.
Kan jo hende det endrer seg etterhvert.
Det spiller det ingen rolle om det blir gutt eller jente. Tenker at det er morro å vente og heller få overraskelsen på fødestua.
Vennene mine er ikke like enige i avgjørelsen :p
 
Ja, jeg vil vite dersom det er mulig på ul. Men damene i familien har en tendens til å "vite".
 
Ja, jeg vil vite dersom det er mulig på ul. Men damene i familien har en tendens til å "vite".
Haha, her driver alle å spekulerer i kjønn!
"Åja du er ikke så kvalm, da blir det jente" og slikt!
 
Tror vi skal prøve å holde oss slik at det blir en hemmelighet...hadde vært spennende! :D
 
Vi ville uten tvil vite! Er alt for nysgjerrige av oss. Og er veldig glade for å ha får vite. Deilig å se at samboeren har blitt mer engasjert og opptatt av den lille. For han ble det også mye mer ekte når kjønnet kom på plass. Før det var det mer diffust, bare en «ting» inni der, noe jeg absolutt kan forstå :)

Edit hadde sitert noen som ikke skulle siteres :hilarious:
 
Back
Topp