Vil dere vite kjønnet?

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Hadde en diskusjon her i heimen med far, jeg er super nyskjerrig av meg på ALT, så jeg vil gjerne vite kjønnet, men til min «fortvilelse» så vil ikke far vite... :bored::dead: What to do? :dead:
 
Jeg ville egentlig ikke vite, men han vil. Kompromisset ble da at vi skal vite men ikke fortelle.

Siden vi nå har gått gjennom en del siden den gang skal vi nok vite og dele uansett.
 
Vi ville med første da jeg ville ha det meste klart, med nr 2 ville ikke far vite men endte med at han ville lell når vi kom på UL, å bra var det for det ble motsatt kjønn fra første å det hadde blitt veldig dyrt om vi skulle hanfle alt etter fødsel
 
Jeg ville vite med første, men tenkte jeg ikke hadde lyst til å vite denne gangen. Men mannen har lyst til å vite, så da ble jeg også overtalt gitt. :happy112
 
Last edited:
Kjekt å vite ift planlegging og koselig å fortelle storebror at han skal få en liten søster/bror. Lettere for han å forstå.
 
Ja, jeg vil vite :D
 
Vi skal nok vite denne gangen også. Med første var jeg litt tilbakeholden, og prøvde meg på den at vi kunne vite, men ikke dele med andre... Men det gikk ikke, så da ble det heller slik at vi holdt navnet hemmelig helt til mini var ute :)
 
Vi skal vite :) begge er like nyskjerrige, og helt enige om at vi skal vite kjønnet. :)
 
Hehe! Ser ut som jeg er den eneste som ikke vil vite :knegg: Men nå er det ganske så lenge til, så mye kan jo forandre seg innen den tid :angelic: Er veldig nysgjerrig av meg, men har innstilt meg på siden dag en at jeg ikke vil vite det. Men ja, tiden får vise :hilarious:
 
Vi vil vite:) Sist fikk vi vite allerede i uke 12, og skal til samme lege denne gangen. På slutten av timen om alt ser bra ut, spør han om vi vil vite kjønnet, og da er jeg helt sikker på at vi svarer ja
 
Jeg er så nyskjerrig, og heldigvis så vil mannen også vite det. Spørsmålet er om vi klarer å vente til OUL eller må bestille oss en time litt før. Med førstemann så kunne de ikke se det på OUL, og jeg var 28 uker før vi fant det ut, uutholdelig for noen som er så nysgjerrige som meg:D
 
Tenkte at eg ikkje ville vite denne gangen, men mannen vil.. Usikker på hva vi ender opp med. Kjenner eg meg sjølv rett, blir eg vel for spent til å ikkje vite:notworthy:hilarious:
 
Vil gjerne vite om de ser det på ul. Sist var jordmora usikker, men jeg mente å ha sett at det var en gutt selv, og det stemte jo det. Men sykt irriterende å gå og bare være typ 80% sikker i flere mnd:p
 
Er nysgjerrig av meg og vil vite, jeg og mannen har vært enige de forrige gangene, så vi er nok det denne gangen og :happy:
 
Back
Topp