Vil dere vite kjønnet?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Var på ultralyd i dag og hadde nok visst kjønnet om hun sa det eller ei, for det var meget tydelig at det blir en gutt til :smiley-ashamed004 vi var usikker på om vi ville vite det, men vi såg det temmelig godt begge to før hun spurte om vi ville se/vite kjønn. Blir ny runde med guttenavn på oss som hadde ett, det ble brukt opp sist gang :smiley-ashamed005

Vi sliter med det samme! Dvs vi slet veeeeeldig med navn til lillebror og nå har vi trøbbel med denne bittelillebror i magen
 
Skal på ultralyd om en times tid, og kommer til å nekte plent å dra derfra før han klarer å se kjønnet :hilarious:
 
Ja, ønsket å vite mest fordi da har jeg en pekepinn på hva jeg trenger av utstyr (og hvilke farger jeg skal strikke :p)
 
Ja, fikk vite det på «OUL»
Det blir enda en liten gutt
Har to jenter og en gutt ifra før.
Siden alt kom som en sjokk for oss denne gang. Er det veldig greit å vite. Fikk vite det på de 3 forige også. Synes det er greit da man får planlagt litt bedre.
Jeg synes også det er lettere da og få et forhold til den lille i magen :) spesielt nå når det kom som et så stor sjokk og alt plutselig ble så travelt.
 
Back
Topp