Vil dere vite kjønnet?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Ordinærultralyd nærmer seg for mange av dere, men vil dere vite kjønn når dere skal på ultralyd?

Klarer dere å ikke vite?

Jeg har ikke klart det, så nysgjerrig som jeg er ;)
 
Vi skal i morgen tidlig på Ullevål. Gleder meg veldig og håper vi får vite kjønnet. Har så lyst til å innrede barnerommet i enten skikkelig guttestil eller i søt jentestil.
 
2 uker i dag til oul :)
Har ikke sjans i havet til å ikke vite! xD Skulle SÅ ønske jeg klarte det, for det hadde vært morsomt å bli overraska på fødestua!
Har bare bare utstyr og klær til gutt fra før, så jeg skylder på det ;-) At om det skulle være jente, så må jeg på stor-innhandring;-)
 
Jeg vil ikke vite. Men mannen vil. Så vi håper litt de ikke ser det. ;)
 
Hadde aldri klart å ikke vite... :D
Har visst helt sikkert med de to andre (fått vite kromosompar via morkakeprøve), men denne gangen fikk jeg beskjed om at de har sluttet å opplyse om kjønn ved morkakeprøve. Så da ble det privat UL 13+3, og det var liten tvil om at det er en liten guttebass inni der :Heartblue
 
Med barn nr 1 ville vi ikke vite kjønnet på babyen:) Med nr 2 og nr 3 har vi ville vite kjønnet. Og nå også med nr 4, i uke 13+4 var det gutt mente Lundring. Så det gjenstår å se om det er det på OUL eller mulgbjeg drar på en UL til privat før det:D
 
Vi visste det ikke sist å synes det var så stas når han endelig kom. De som jobba på føden måtte komme innom å se hva det ble til for de synes det var så spennende :p
Lurer på å la være denne gangen å, heller litt for og imot. Aner ikke hva vi lander på, ultralyd onsdagsmorgen
 
Vi teller ned dagene til OUL om 8 dager!! Vi håper vi får vite kjønn:) vi er suuuuper spente! [emoji7][emoji173]️
 
Vi er veldig spente[emoji7] 5 dager igjen!
 
Vi ville vite, og fikk for noen dager siden se klart og tydelig at det bor ei jente i magehulen :dummy1::Heartpink
 
Vi vil vite! Ville det med første også - liker å være forberedt, selv om det også kunne vært morsomt med en overraskelse.. men sliter jo med å vente bare til oul, så...
 
Har bestilt ul hos Lundring for å være helt sikker på kjønn. :hilarious: Damene på sykehuset mente det var ei lita cesse, men ville ikke si det for sikkert. Så da måtte det bare bli sånn. Alt må bli riktig, er tross alt siste barnet. :laughing021
 
Vi ville vite det, og har blitt fortalt to ganger på ul at det blir en gutt [emoji4]
 
Har fått vite at vi venter ei jente. Holder det ikke hemmelig hvis noen spør. Navnet derimot kommer vi nok til å holde hemmelig. Har ikke blitt enige om noe ennå.
 
Var på ultralyd i dag og hadde nok visst kjønnet om hun sa det eller ei, for det var meget tydelig at det blir en gutt til :smiley-ashamed004 vi var usikker på om vi ville vite det, men vi såg det temmelig godt begge to før hun spurte om vi ville se/vite kjønn. Blir ny runde med guttenavn på oss som hadde ett, det ble brukt opp sist gang :smiley-ashamed005
 
Back
Topp