Vil dere vite kjønnet?

Ja! Kan nesten ikke vente med å få vite det. I følge et Kinesisk kart jeg fant på nettet blir det gutt, men vi får se om det stemmer om 1 uke når vi skal på første ultralyd :)))

Hvorfor vil dere egentlig det? På grunn av blå og rosa? Spiller det noen rolle så lenge det er liv? Vi er ikke sikre enda, men heller mot å vente.
Har ingenting å si ift blå og rosa. For meg blir det så mye mer virkelig når jeg vet kjønn, da er det lettere å forestille deg et menneske og ikke bare et foster.

Hvorfor vil dere egentlig det? På grunn av blå og rosa? Spiller det noen rolle så lenge det er liv? Vi er ikke sikre enda, men heller mot å vente.
Mye lettere i forhold til navn, kan kun tenke på navn til enten jente eller gutt og ikke begge deler[emoji4]
Og det er lettere med tanke på gjenbruk eller nyinnkjøp [emoji4]

Ja. Jeg MÅ vite. Klarer ikke å vente. Må kjøpe absolutt alt og vil ikke ha bare kjønnsnøytralt

Ja, hadde blitt gal hvis ikke..Pluss at jeg har mye jenteklær etter nr 1, så hvis det er gutt så må jeg kjøpe litt nye klær.

Ja, jeg er alt for nysgjerrig til å la det være. Jeg førstegangs, og har dermed verken klær eller utstyr fra før. Selv om jeg slett ikke har tenkt å kjøpe bare blått eller rosa, så synes jeg det blir enklere å handle så fort vi vet kjønn. I tillegg tror jeg at det føles litt mer "ekte" når jeg vet om lille i magen er gutt eller jente, ikke "den".

Vi fikk vite kjønnet idag :D men jeg er fortsatt usikker, Hehe. Hun sa hun så snoppen, men virket egentlig litt usikker, hun sa ingen ting om pungen. Husker at med nr 1 var de mer opptatt av at de så pungen, ikke selve utstikkeren. Noen med erfaringer?
Vi er veldig fornøyde uansett vi, men tør ikke begynne å handle ennå :love2

Nei, vi skal ikke vite før fødsel [emoji4] Vi har ei fra før og fikk vite kjønnet på ultralyd den gang.

Jeg vil vite det, har alt fått vite det. Håper den ordnære ultralyden viser det samme. :happy090

Var hos spesialist for fosterdiagnostikk i går og legen var ikke i tvil om at jeg har en liten gutt i magen.:Heartred Hadde sett det for lenge siden når jeg spurte.:p Fikk bildebevis.:D Har passer 14 uker så man kan se det ganske tidlig.

Back
Topp