Vil dere vite kjønnet?

Ja ❤️ Har fått mye hjemmestrikk allerede i kjønnsnøytrale farger, pluss at jeg er veldig glad i grønn og gul. Men det hadde vært greit å vite at man ikke går til innkjøp av kjoler til pjokken. Ikke at det er noe de absolutt trenger, men det er litt koselig ☺️

Vi vil vite det! Tror det gjør det hele mer virkelig for meg, å vite "hvem" som skjuler seg der inne. Blir mye lettere i forhold til innkjøp og navn også :) All ære til de som klarer å vente!

Ja :-) har ikke visst det på de to første, så nå vil jeg :-)

Så lenge vi får vite at det er baby som er inni der. Så føler vi kjønn ikke er relevant. Men det er jo smak og behag. Viste det heller ikke med eldste jenta og da ville vi vite men fikk ikke
☺️

Var på tul på mandag og sa gjettet han på gutt, så får vi se om det stemmer..

Hvorfor vil dere egentlig det? På grunn av blå og rosa? Spiller det noen rolle så lenge det er liv? Vi er ikke sikre enda, men heller mot å vente.

Hvorfor vil dere egentlig det? På grunn av blå og rosa? Spiller det noen rolle så lenge det er liv? Vi er ikke sikre enda, men heller mot å vente.

Jeg er ikke så opptatt av blå eller rosa da jeg synes det stereotypisk og ikke så farlig. Jeg er rett og slett for nysgjerrig til å ikke vite :hilarious: er jo første gangen så føles ekstra spennende første gangen kanskje :p

Det spiller ingen rolle, som du sier, men kan jo være spennende allikevel[emoji4]

Jeg vil ikke vite kjønnet denne gangen, men det vil samboeren. [emoji29] Han sier bare han kan vite det, men han kommer garantert til å røpe hva det er å fortelle det til familie og venner [emoji50]

Ja jeg vil vite, men kommer ikke til å si det til noen:)

Back
Topp