Vil dere vite kjønnet?

Ja, kan ikke forestille meg å leve i uvitenhet om man ikke må.

Jeg vil så absolutt vite... men herregud så spennende det hadde vært å ikke vite. Skulle ønske jeg klarte å vente... Men det klarer jeg ikke.

Med jentene mine visste jeg ikke. De ville ikke samarbeide og snudde seg feil vei da jeg var på ul så de kunne ikke si hva det var.
Med gutten nå sist fikk vi vite det.
Mannen ville helst ikke vite. Men det ble bare slik da. Han vil ikke vite denne gangen heller. Så vi får nå se. Jeg fikk viljen sist med å vite. Så kanskje vi skal ha det hemmelig denne gangen?
Det er nå lenge til enda. Så han kan jo endre mening. Vi får nå se [emoji16] [emoji2]

Ja! Er så mye gutter ellers i slekta at jeg håper jo litt det blir ei lita jente. Men selvsagt kjempeglad uansett kjønn, viktigst at babyen er frisk :)

Jeg vil vite ja. Har ikke spurt mannen, men jeg er av natur ganske utålmodig så vet ikke om jeg hadde klart å vente. ;)

Nei, jeg vil ikke vite det (og jeg er enslig, så jeg har ingen som er uenig med meg :P )
Det blir veldig spennende, og jeg gleder meg fryktelig til å se ham eller henne. Jeg kommer ikke til å ha noe navn klart på forhånd, selv om jeg har noen idéer, også får det bli kjønnsnøytrale farger de første ukene. Det er ok. Og mamma strikker hentesett i naturfarger :)

Jeg har lyst til å vente til fødsel, men samboeren har absolutt lyst til å vite det, så jeg regner med han vinner. [emoji12]

Nei, jeg vil ikke vite det (og jeg er enslig, så jeg har ingen som er uenig med meg :p )
Det blir veldig spennende, og jeg gleder meg fryktelig til å se ham eller henne. Jeg kommer ikke til å ha noe navn klart på forhånd, selv om jeg har noen idéer, også får det bli kjønnsnøytrale farger de første ukene. Det er ok. Og mamma strikker hentesett i naturfarger :)
Det var slik her også med første - det er foresten kjempelett å kjøpe litt kjønnsnøytrale klær (tips: Nøstebarn - kjempemasse fin ull i mange fine farger, ikkje bare blå/rosa/kvit) og du får like nært forhold til babyen i magen som dei som veit kjønnet. Vi skal ikkje vite det no heller - følelsen når babyen kjem og du får vite kjønnet er heilt ubeskrivelig :)

• Liker
Reactions: TKW
Vi vil vite, som sist. Vi hadde navnet klart da vi gikk ut døra etter OUL. Vil kunne forberede navn nå også!

Ja :)

Ja vil vite[emoji2] fikk vite det i uke 15 sist

Vi vil ikke vite :) den lille er blitt bønna/kiden uansett så kan referere til den uten han/hun :)

Back
Topp