Vil dere vite kjønnet?

Jeg er alt for nysgjerrig! Plus det praktiske ift. anskaffelser :)

Jeg vet ikke :) har visst med alle de andre, på mellomste så jeg det selv, men denne gangen kan drt jo være jeg velger å la være. Men jeg tror jeg må få bekreftet eller avkreftet magefølelsen [emoji14] og innbiller meg at det hjelper å vite kjønn og navn for tilknytningen :)

Hmm... Hadde vært spennende og vente til etter fødselen på å vite, men usikker på om jeg klarer det :rolleyes: Får nok ta noen runder og diskutere med mannen ;)

Ja! Sist visste vi ikke helt sikkert, men denne gangen håper jeg de kan se det på ul ❤️

Nei :) Visste det ikkje sist heller, og den følelsen då dei tok babyen ut av magen og sambuaren sa "Vi har fått en son" - den er heilt ubetalelig :) !

Nei :) Visste det ikkje sist heller, og den følelsen då dei tok babyen ut av magen og sambuaren sa "Vi har fått en son" - den er heilt ubetalelig :) !

Jeg må innrømme at det er fristende, men tror ikke jeg klarer å vente såå lenge! :p men så syyykt spennende det må være ja..!

Ja :) får et mye bedre forhold når man kan kalle den lille for hun/han/navn enn "den"

Ja :happy:

Helt enig! Det glemmer jeg aldri :) Har litt lyst å prøve å vite kjønnet denne gangen, men den følelsen å ikke vite og få høre kjønnet etter fødsel er helt spesiell <3

Håper vi klarer å holde oss til fødselen med å vite :-) (men har mine tvil :-P ) Visste sist at vi ventet en gutt <3

Back
Topp