Vil dere vite kjønnet?

Ja, kunne ikke vente til September for å vite det ❤❤ manen min har følelser for en gutt... jeg vet ikke

Gubben vil , eg e veldig usikker .. kunne godt tenkt meg å ikkje visst da .. meeeen samtidig :p

Ønsker å ikke vite. Men har forstått at flere har sett det "ved et uhell" likevel. Spes om det er gutt. Går det an å si til gynekologen at han skal være litt forsiktig og ikke vise den delen sånn at det kan forbli en overraskelse?

Ønsker å ikke vite. Men har forstått at flere har sett det "ved et uhell" likevel. Spes om det er gutt. Går det an å si til gynekologen at han skal være litt forsiktig og ikke vise den delen sånn at det kan forbli en overraskelse?

Du kan nok si at du ikkje vil vite kjønn, å eventuelt si at han/hun må gi beskjed til deg når/hvis de sjekker det området. Då kan du bare snu deg vekk eller lukke øynene:-)

Eg sa klart i frå sist at vi ikkje ville vite kjønnet, e ikkje så lett å vite kva en skal sjå etter - trur ho var veldig kjapp å sjekka akkurat det området [emoji4] Vi såg i allefall ikkje noko [emoji4]

Nei, jeg vil ikke vite og sambo/barnefar vil bare vite det hvis jeg skal, så her er vi enige om å ikke finne ut. Synes det er veldig spennende begge to.

Jeg visste ikke på første.
Men har visst på resten og vil vite nå. Synes det er så praktisk. Også vil jeg strikke plagg i 'rett' farge :)
Synes butikkene har lite utvalg av kjønnsnøytrale klær.

Vil vite. Av praktiske årsaker bare i forhold til hva vi må handle osv :)

Back
Topp