Vil dere vite kjønnet...

Vi venter barn nummer én, så her er vi enige om at vi vil vite :)
 
Jeg er litt ambivalent... På en måte hadde det vært spennende å ikke vite, samtidig elsker jeg å planlegge <3 om jeg ikke vil vite sier mannen han vil vite.. Og det går jo ikke!!! Han kan ikke vite noe jeg ikke vet, hadde slitt meg ut av nysgjerrighet :p

Så endte vel opp med at vi vil vite :)
 
Jeg vil vite :) vet ikke med mannen. Men regner med det, siden vi ville med første :)
 
Jeg er litt i tvil, vi ville ikke vite sist, nå vil jeg gjerne vite hvordan det er å vite hva en mest sannsynlig har i magen din, men Pappan vil ikke, så da blir det overraskelse ;)
 
Vi vil vite, er sååå nyskjerrig :D og det var ikke lett å shoppe nøytrale babyklær, det finnes nesten ikke lenger :eek:
 
Jeg har tenkt at jeg ikke vil vite :) Vet ikke med mannen, tenker at vi tar det når ul nærmer seg :D Men han er nok enig med meg uansett :p Er første barnet, og jeg har alltid tenkt at jeg vil vite det, men nå tenker jeg at jeg ikke vil.. Men kan jo hende jeg ombestemmer meg når jeg ligger der! :p
 
Veldig usikker. Er jo veldig nysgjerrig, men så har vi en av hver og dermed både jente og gutteting. Må nok tenke på det frem mot oul ;)
 
Må vite :) klarer ikke å vente! Og jeg og kjæresten har et veddemål. Så vinner jeg (jente), så skylder han meg et spa opphold i en helg hehe!
 
Vil vite. Men blir ikke å si det til noen andre. Det e hvertfall planen i dag. Så får bi se hva som skjer når den tiden kommer.
 
Blir nok å vite denne gangen ja om de kan se det.
Vi visste ikke sist gang, etter mitt ønske, så jeg har sagt til samboer at han skal få bestemme nå:)
 
Jeg ville ikke vite sist. Da hadde vi en gutt og en jente fra før, så det spilte ingen rolle hva det var. Men mannen ville vite, så da fikk han viljen. Denne gang er jeg utrolig nysgjerrig. Vi har gutt, jente, gutt, så enten blir det stor overvekt av gutter (ungene har 5 søskenbarn og 4 av de er gutter) eller så blir balansen gjenopprettet. Jeg er faktisk så nysgjerrig at jeg vil bestille en privat ul i uke 14 i håp om å få vite kjønn allerede da!
 
Vår første baby, så vi er veldig enige om at vi vil vite :)
 
Ikke vite :)
 
Ikke vite. Det er så utrolig gøy å ikke vite når magen er stor og prøve ut alle kjerringråd som feks å tisse på natron. For ja, man gjør de alle! Hehe. Et skikkelig spenningsmoment i en ellers bedriten situasjon (fødselen:p)
 
Vi visste ikke sist og vil ikke vite denne gangen heller :)
 
Jeg vil vite, er altfor nysgjerrig til å la være :p Er førstemann, så har ikke lyst til å bare handle kjønnsnøytrale klær.
 
Jeg vil vite men mannen vil ikke, så da får vi se hvem som får vilja si :p
 
Har mye nøytralt etter nr. 1, ingen krise hvis dem ikke ser :)

Men, hvis mikro i magen er like usjenert som sin storebror så kan vi få en interessant UL :D
 
Back
Topp