Vil dere vite kjønnet...

forrige gang lå hun og viste hele systemet rett i 3d, så da fikk vi plutselig ikke noe valg :p Men det var helt ok, vi ville vite de uansett. Håper denne lille krabaten er like villig til å vise den også når vi kommer så langt som til OUL :) HVis ikke blir det nok en privar 3d ultralyd over sommeren :) Det blir det nok uansett, men håper vi får vite like sikkert som forrige gang :)
 
Vi skal vite kjønn
3 gutter fra før så det er mye tipping i familien i disse dager hehe
 
Greier nok ikke å vente helt til fødselen med med å vite! ;)
 
Vi skal ikke vite. Har visst på mine 4 barn, men nå som det kommer en siste uplanlagt så ønsker vi ikke å vite :) Jeg har 2 jenter og 2 gutter fra før så blir spennende å se hvem det blir flest av ;) Magefølelsen sier jente ;-)
 
Vil vite det...

Tenker det er greit å vite siden vi har to jenter fra før, så finner vi ut om vi må handle denne gangen eller om vi bare kan hente ned esker fra loftet :laughing001
Vi har to gutter fra før, så er samme her. Visste ikke på første men på andre.. Tror jeg vil vite. Har ei venninne som sitter på mye jenteklær hun vil gi bort, så må bestemme oss om vi skal ha før det gis videre
 
Veldig usikker på om jeg vil vite:wideyed: vil på en måte, men på den andre siden tenker jeg at det sikkert er fryktelig spennende når man ikke vet og først får vite det ved fødsel. Er barn nr to. Vi visste det med den første... Mannen vil gjerne vite det, men sier jeg får bestemme.
 
Vil vite. Føler det blir mer personlig når jeg benevne magen med kjønn i stedet for det ;) i tillegg vil vi ha sjeldne og gjennomtenkte navn på ungene, og da er det greit å begynne tidlig ;)
 
Back
Topp