Vil dere vite kjønnet?

Vi vil nok vite det. Jeg er alt for glad i planlegging og orden til å ikke vite ;-)
 
Vil gjerne vite det denne gangen. Ville vite det sist også, men da va lille søte ikke så samarbeidsvillig, og puttet navlestrengen mellom beina. Jordmor sa da at det kanskje kunne være jente, men hun turte ikke si sikkert. Så jeg turte ikke håpe på at hun hadde rett. Jeg ønsket meg nemlig såå en jente. Så vi får se om denne lille søte er mer samarbeidsvillig. :)
 
Jeg er også aaalt for nysgjerrig. Må vite det! Men vi kommer nok ikke til å handle masse blått eller rosa av den grunn.
 
Jeg har alltid sagt at jeg ikke ville vite før hun/han kommer, men samboeren min vil vite det.. Og da greier ikke jeg å la være :p .
 
Jeg vil. Ikke mannen min.
Det er så mye usikkerhet ellers i et svangerskap at kjønn er noe jeg vil vite....

Vi inngikk avtale. Om vi ventet 3 måneder m å si noe til noen så skal vi vite kjønnet.... så får vi se da... om vi ike sier noe .
 
Vi er usikre. Men har hørt om flere som skal føde på riksen som har opplevd at de ikke gidder å sjekke på oul. Så vi får se.
 
Siden jeg er en utrolig nyskjerrig person så må jeg vite det, hadde overhodet ikke klart å la være :p
 
Jeg ville ikke vite kjønnet.men mannen min vil det.så regner med at det blir til at vi får vite det begge to
Skal på ul den her uken,men vet ikke om når tid di klarer å se kjønnet på ul.
 
Back
Topp