Vil dere vite kjønnet?

CasiopeiA

Forelsket i forumet
Jeg er litt usikker. Mannen vil veldig gjerne vite det men jeg er litt usikker. Har visst det med de to største så tenkte kanskje det skulle bli en hemmelighet denne gangen.
 
Ja, jeg vil veldig gjerne vite kjønnet. :)
Hadde vært spennende om det forble en overraskelse, men til det er jeg alt for nysgjerrig!
Og så er det jo litt lettere å planlegge (og shoppe!!) om man vet kjønnet. :D
 
Skal ikke vite :) Vi har ikke visst med de to første heller, og for oss er det det eneste rette.
 
Vi ville vite det med førstemann, han brettet seg ut med alt han hadde på oul, så det var ikke mulig å ikke se det. :p
Ønsker å vite det denne gangen og, 18 uker i uvisshet er nok. ;)
 
Vi vil vite det, både for at jeg er så forferdelig nysgjerrig og hadde ikke klart å vente og for det blir lettere å planlegge da
 
Kansje spennende å ikke vite, men vi vil vite det.. synst det er lenge nok å vente 18uker ich, + mye lettere og planlegge etc :)
 
Har alltid sagt at jeg ikke vil vite... Men nå er jeg jammen meg ikke helt sikker ;) Vi får se når den tid kommer, vi må heldigvis ikke bestemme oss nå :)
 
Vi visste ikke med førstemann, det ble mye mas fra folk rundt. For meg var det viktig og ikke vite, men det ble litt slitsomt når andre "irriterte" seg over valget. Denne gangen kunne jeg tenkt meg å vite kjønnet, men har ikke bestemt oss enda.
 
Vil gjerne vite, er altfor nysgjerrig til å la være ;-)
 
Vi skal vite, men skal ikke dele det med noen. Så når folk spørr skal vi bare si vi ikke vet det ;)

Jeg kommer sikkert ikke til å klare å holde på det uansett, haha.
 
Må absolutt vite :D er alt for nysjerrig til og ikke vite, og i tillegg er det kjedelig med bare hvite og gule babyklær :p
 
Vi vil gjerne vite.
Det er jo alt for spennende til å være en hemmelighet helt til fødsel :happy:
 
mååå vite... blir helt sprø av sånt, skjønner ikke hvordan noen klarer vente... rommet til datteren var KLarT 1 uke etter ul sist og alle klær, alt rosa selvfølgelig,,,hAHA JEG VET JEG ER GAL...
 
Har ikke spurt mannen, men jeg vil gjerne vite det :)
 
Back
Topp