Vil dere vite kjønn?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg vil gjerne vite kjønn når vi kommer så langt at de kan se det på UL :)

Jeg synes det høres så spennende ut å ikke vite, men kjenner jeg min mann rett så kommer han til å ville vite.

Vi skal ikke vite. Har visst om de 3 andre etter mitt ønske, så mannen får bestemme denne gangen, ettersom det på ingen måte blir flere barn etter denne

Nei :) vi visste det forrige gang og vil ikke vite nå! Om det derimot er tvillinger føler vi at vi trenger å vite :P

Vi vil vite, både fordi nysgjerrigheten rett og slett er for stor, og også fordi vi ønsker å ha navnet klart på forhånd. :)

Ja, tror det :) Fødselen er mer enn spennende nok i seg selv :)

Foreløpig vil vi ikke vite kjønn på forhånd :) synes det virker spennende å vente til fødselen!

Vi vil definitivt vite, dels fordi det er mest praktisk, men også fordi jeg da føler at barnet får en identitet på en annen måte, om det er forståelig. Vi kan planlegge navn og snakke om barnet som han eller hun, istedet for det.

• Liker
Reactions: Ymi
Vi vil gjerne vite :) Forrige gang snakket vi om babyen med navnet hans fra og med OUL og det var veldig fint. Og føltes veldig riktig.

Har lekt litt med tanken om å ikke vite, men vi er begge så nysgjerrige at vi vil vite :)

Vi vil definitivt vite kjønn. Vi er altfor nysgjerrige!! Også blir det enklere å handle klær og gøy å fortelle storebroren om det er jente eller gutt :rolleyes:

Vi vil egentlig ikke vite, men så tenker jeg at det blir lettere for kommende storesøster hvis hun er blitt vant med å snakke om lillesøster/lillebror :) litt mer forberedt kanskje?

Både ja og nei, tror ikke jeg kommer til å bestemme meg før oul! Mannen vil vite, kanskje det er mulig at bare han får vite så får han eventuelt si det til meg hvis jeg blir for nyskjerrig :p

Usikker om vi vil vite kjønn. Visste det med de to forrige, men tenk hvor spennende det hadde vært å ikke vite det :)

Vil vite kjønn. Fikk vite av et medium at det kommer en jente og det sier kinesisk fødselskart også. Overtroisk som jeg er,tror jeg det kommer en jente :)

Vi vil vite kjønn! Samboeren min er 100 % sikker på at det er en jente:happy: Vi har en gutt fra før hadde det vært veldig koselig om han har rett :) Har litt følelsen på det jeg også,men tror ikke på det da.. Kinesisk fødselkart sier også jente! :)

Back
Topp