Vil dere vite kjønn?

Moli16

Glad i forumet
Denne gangen skal jeg forsøke å ikke vite om det er gutt eller jente som kommer. Tenk så spennende:) Jeg har to gutter fra før,men dette blir samboers første og han vil heller ikke vite :)

Hva med dere?
 
Jeg syntes også det hadde vært spennende å ikke vite men greier nok ikke å holde meg ;-) Så vi skal vite!
 
vi skal vite, jeg klarer nesten ikke å vente :D
 
Klarer nok ikke vente, nei... Og iogmed at vi har gutt fra før så vil jeg vite om jeg har "lov" til å handle rosa/lilla for å spe på alt guttetøyet vi har. I tillegg vil jeg strikke litt, og syns det er kjedelig med bare nøytrale farger.. Har allerede noen strikkeplaner, men har da kjøpt hvitt og gult garn :p
 
Vi skal vite, så langt det er mulig:)
 
Vi vil vite! Vi er nysgjerrige og det er praktisk :)
 
Vi skal vite :)
 
Vi har ikke diskutert det ennå, men jeg er så sikker på at det blir gutt at jeg like gjerne ikke treng å vite:p
 
Jeg skulle ikke vite, har hatt lyst til det de to siste gangene men måttet gi etter fordi mannen hadde et sterkt ønske om å vite. Så denne gang skulle jeg i hvert fall ikke vite, men jeg er for nysgjerrig! Så vi skal vite.

Jeg har fått: gutt, jente, gutt, så veldig spent på hva det blir denne gang!
 
Har både gutt og jente så har syyyykt lyst og ikke vite. Tviler på jeg klarer å gjennomføre. Såfall måtte det nok vært hvis de ikke kunne se det på OUL.
 
Back
Topp