Vil dere vite kjønn?

Vi vil vite kjønn ved ul. Med fire spente storesøsken blir det kanskje enda nærmere om de vet hva de får ;)
 
Ja! Sist gang fikk vi ikke vite fordi hun lå med bena i veien, men håper vi ser denne gangen :)
 
Vi skal vite :) Nysgjerrigheten er for stor og fordi det er praktisk å vite :p Er vårt første, så litt greit å vite i hvilke farger det skal strikkes, sys osv.

Men forstår de som ikke vil vite. TENK så kjekt på fødestuen! :D
 
Jeg skal vite. Er første barnet. Og siden jeg r kontrollfreak, så blir det sånn.
 
Genrasjonen over oss syns at vi bør vente å få holde spenningen frem til fødsel. Men siden jeg skal ha planlagt ks i narkose, så er jo pappaen alene og vi får ikke delt overaskelsen. Da vil vi heller få vite det samtidig på oul <3
 
Har 3 jenter fra før...vil vite da det er mest praktisk iforhold til innkjøp:) Er veldig spent på kjønn denne gangen...synes jeg har mer uren hud enn jeg hadde med jentene...kanskje det er en gutt?:)
 
Tror nok ikke vi klarer å vente:rolleyes: syns svangerskapet er ganske likt som med første (jente), men har likevel guttefølelse. Det hadde jeg forsåvidt sist også hehe. Blir spennende om vi får vite på OUL.
 
Vi vil vite :) Aldri i livet om jeg har tåmodighet til noe annet, og i tillegg er det førstemann, så vi har jo ingen klær eller utstyr fra før, så alt må jo kjøpes inn. Kjedelig å bare kjøpe kjønnsnøytralt.

Håper vi får vite det i morgen, skal på en ekstra ultralyd på Haukeland, er da 15+3 :D
 
Vi vil vite :) Aldri i livet om jeg har tåmodighet til noe annet, og i tillegg er det førstemann, så vi har jo ingen klær eller utstyr fra før, så alt må jo kjøpes inn. Kjedelig å bare kjøpe kjønnsnøytralt.

Håper vi får vite det i morgen, skal på en ekstra ultralyd på Haukeland, er da 15+3 :D
Lykke lykke til❤️ så spennende!!
 
Back
Topp