Vil dere vite kjønn?

Jeg vil vite det, mens min samboer ikke bryr seg noe særlig. Min praktiske side må vite det slik at jeg kan planlegge til riktig kjønn. ;-)

Ja for jeg er så altfor nysjerrig til å ikke gjør det. Skjønner ikke hvordan dere dom ikke ønsker å vite klarer det:confused: her har mannen alltid sagt at han venter med å vite det til fødselen, men var ikke mange timene før han ombestemte seg:P

Vil ikke vite..

Fikk ikke vite med første fordi hun hadde navlestrengen mellom beina på UL.

Så morsomt å ikke vite, glemte d nesten litt på fødestua (naturlig nok..) Da jordmor plutselig sa: "det var ikke en han, det er en liten jente!" Vi hadde kalt babyen for han hele svangerskapet..
Eneste irriterende er jo den berømte rosa/blå problematikken... Hehe..

Ja vil vite :-) mest av praktiske grunner, men synes det var koselig å vite det sist.

Jeg tror nok vi vil vite hvis det lar seg gjøre :) Har masse gutteklær liggende, så om det nå skulle være en liten prinsesse der inne, ja, hehe, da kan jo mor shoppe litt ekstra :P

Vi vil vite:) men vet jo at det aldri kan være sikkert. Med første fikk vi vite at det var jente, så var det plutselig gutt! Hadde et par UL mot slutten og da var de ikke sikker da heller.. Men en gogutt ble det❤️

Samboeren sier han ikke vil vite det denne gangen.. jeg har også kjeeeeempe lyst til å vente til fødel! Men samtidig er jeg uhyre nysgjerrig på hva det er!! :) Og ja, kall meg gjerne stygg..det er i alle fall slik jeg føler meg når jeg tenker slik, men jeg har såååå uhyre lyst på ei jente denne gang! Og føler derfor litt for å vite om kjønnet også, slik at jeg kan få noen mnd å forberede meg på dersom det er en gutt nr.3.. Selvfølgelig vil jeg bli glad for en gutt nr 3 også, men jeg har så lyst på jente denne (mest sannsynlig) siste gangen vi får barn!! :) så jeg ombestemmer meg fra sekund til sekund...

Vi tenkte først at vi ikke ville vite, men vi har vi er alt for nyskjerrige og ønsker å vite. Skal på fosterdiagnostikk på Rikshospitalet i uke 13+6 og håper å få vite kjønnet da.

Gubben vil veta det, og eg er litt usikker. Tar det litt på sparket tenker eg. Forrige gang såg eg at det vart gutt lenge før JM.

Back
Topp