Vil dere vite kjønn?

Vi fikk viste at det var en gutt på vei med nr 1 og tror ikke jeg klarer og vente med å vite hva det blir denne gangen heller :) Håper de klarer og se det på UL :)
 
jeg visste ikke med første, men denne gangen har jeg egentlig litt lyst å vite det....men siden det er kjærestens første barn (mitt andre) så skal han få bestemme og han går foreløpig for å ikke vite :)
 
Vi skal vite det :) Krysser fingrene for en jente som skal bli så rooooosa rooosa. Men jeg får helt sikkert en rampegutt til!! ;) 
 
Jeg vil helt klart vite kjønn. Sist ønsket ikke mannen min å vite det, så jeg holdt på hemmeligheten en god stund, til han fant ut at det kanskje var like greit....hadde vel ikke no valg etterhvert....
 
Vi har begge gangene visst at det er jente, nå vil vi også vite. Om det skulle være gutt hadde det vært stas å handle litt blått! ;)
 
Vi har begge gangene visst at det er jente, nå vil vi også vite. Om det skulle være gutt hadde det vært stas å handle litt blått! ;)
 
Vi har begge gangene visst at det er jente, nå vil vi også vite. Om det skulle være gutt hadde det vært stas å handle litt blått! ;)
 
Vi har begge gangene visst at det er jente, nå vil vi også vite. Om det skulle være gutt hadde det vært stas å handle litt blått! ;)
 
Vil helt klart vite det. Da vi har både ett guttenavn og ett jentenavn klart. Så blir det lettere å handle til knøttet når man vet hvilke farge man kan kjøpe :)
 
Vil helt klart vite! Det er så spennende når de kommer uansett, så synes bare det er gøy å fordele ut spenningen litt:) Pluss at det er lettere å planlegge! Må nok handles inn litt klær om det viser seg å være gutt denne gang! Når det gjelder rosa til jenter, så er det faktisk en del hjerneforskning som sier at jenters fasinasjon for rosa er biologisk betinget og at jenter har et større behov for rosa i utviklingen sin. Så tror ikke man gjør galt i å la de små jentene få bli litt "jentete" i fargene:)
 
Back
Topp