Vil dere vite kjønn?

*Hera*

Glad i forumet
Med førstemann visste vi ikke, med andremann visste vi, sistemann skal være en overraskelse. Hva med dere?
 
vi vil vite kjønn...

skjønner ikke poenget med å vente når man kan få vite det på ultralyd :)
 


en_til? skrev:
MÅ vite det...

Må jo vite om jeg kan ta frem alle klærne etter storebror eller om jeg må ut å kjøpe lilla klær (skal IKKE ha mye rosa, storebror hadde bevvist mye GRØNT og IKKE blått) hehe



Skjønner ikke hvorfor alle gutter er så BLÅ og alle jenter er så ROSA...


Det skjønner ikke jeg heller... Mine gutter har mye rødt, grønt, gult, grått - og blått da. Får jeg jente kommer det ikke til å bli en rosajente før hun evnt vil ha det selv. ;)
 


godiva skrev:
vi vil vite kjønn...

skjønner ikke poenget med å vente når man kan få vite det på ultralyd :)


Jeg syns det er litt ekstra spesielt å ikke vite. Har prøvd begge deler og syns det var "best" å ikke vite. Men vi er jo alle forskjellige. ;)
 
Jeg skal få vite det.... håper egentlig å få vite det i uke 11 dersom jeg tenker ta forstervev prøve.
Viste det ikke med de to første, men fikk vite med han nr 3
For min egen del, trenger jeg veldig mye forutsiktbarhet. 
 
Vi visste ikke med førstemann, denne gangen vil vi vite! I motsetning til mange andre her skal jeg kjøpe masse rosa klær dersom det blir jente!:-)
 
Jeg visste ikke med første mann og syntes det var helt topp, vil egentlig ikke vite noe nå heller men han vil så da gjør vi det, så får jeg prøve begge deler:)
 
Jeg vil vite!
Men litt usikker på om jeg kommer til å fortelle andre :)
 
Skal absolutt vite d!! Gleder meg så til å finne utav d. Men skal prøve å ikke fortelle d til folk..
 
Vil gjerne vite vi også :) Er mest praktisk det :)
 
Hos oss vil sambo vite det og ikke jeg....

Men det går jo ikke at han klarer å holde det hemmelig uansett :-P Så har sagt at siden det er veldig viktig for han å få vite det, får det bli sånn denne gangen :-)
 
vil vite det :) med jenta mi fikk vi vite det først i uke 30 på 3D UL.. håper vi får vite det på ordinær UL denne gangen å ikke må vente så lenge...
 
Ja, det vil vi vite :) må vite om d er ida eller vidar på vei :) mye fordi jeg kan da kvitte meg med jente kler om d er gutt :) jeg prøver faktisk å være litt kjønnsnøytral med Victoria. Kjøper leker som går til begge kjønn og hun har veldig nøytrale klær. Regner med d blir nok rosa fremover uansett :)
 
Med førstemann skulle vi først ikke vite så på ordinær ultralyd spurte vi ikke. Men greide ikke holde oss så bestilte 3d for å vite ;) så vi skal vite denne gangen også :) greier ikke la være :)
 
forrige gang ville jeg vite, men ikke mannen. men så fikk jeg viljen, så da visste vi at en jente var på vei.

denne gang vil kun vite det pga praktiske årsaker... har jo ALT til jente her.. så må nesten vite om det er en gutt, da må vi ut å kjøpe ting :)
 
Vi vil vite. Alt for nysgjerrig til å ikke vite det. :)
 
Vi vil vite kjønn ja, lettere og kjøpe inn ting før fødselen da man vet hva det blir. Syns også det er godt å få vite hva det er, da kan man bestemme navnet på den lille i magen mens den fortsatt er der inne :)  sukk..enda litt tid igjen til vi ser hva det er... Men ingen bortsett fra oss skal vite det, så litt overraskelse blir det jo ;)
 
Som jeg sa til hun som tok ul på meg sist, hvis de kan fortelle meg at alt ser tilsynelatende bra ut med lille mageboern så kan jeg få vite kjønnet. ul er jo først og fremst for å se om alt er bra, og er det det kan bonusen være og få se kjønnet om mulig
 
Back
Topp