Vil dere vite kjønn før fødsel?

Vil dere vite kjønn før fødsel?

  • Ja! Vi vil gjerne vite!

    Votes: 30 83,3%
  • Nei, vi vil heller vente til babyen kommer.

    Votes: 3 8,3%
  • Jeg og min kjære er ikke enige enda.

    Votes: 3 8,3%

  • Antall som har svart
    36
Vil vite! Er så koselig å vite synes jeg. Har to gutter fra før så er veldig spent på hvem det er som ligger i magen min denne gangen, håper vi får se det på oul i november.
 
De 2 forrige gangene visste vi ikke og det var veldig spennende det;) Men denne gangen vil jeg vite for hvis det blir jente så må mor ut å shoppe:)
 
Er alt for nysgjerrig, må vite hva som skjuler seg der inne:)
 
Jaaa. Ikke fordi det har noe å si men vi er så spente på å finne ut hvem som er der inne :D Skal på ul fredag om en uke så håper vi får vite da! Er en uke senere enn da vi fant ut med nr 1 så krysser fingrene :)
 
Jeg vil gjerne vite kjønn for å gjøre det litt enklere med innkjøp. Samtidig er jeg altfor utålmodig til å vente helt til fødsel. Samboer vil nok også vite. Han spør om når det er mulig å se kjønn:happy:
 
Jeg var ikke helt sikker på om jeg ville vite eller ikke, men vi endte opp med å spørre på tul i dag. Fikk et ganske tydelig svar og forklaring, men er jo vanskelig å se så tidlig så vi får se om det blir bekrefta eller ikke om 6 uker på oul. Vi holder det for oss selv en stund da, men er jo litt kjekt å vite mtp innredning av rom og lignende.
 
Vi ventet lenge forrige gang før vi bestemte oss for å vite kjønn. Så da laget vi en kjønnsavsløringsfest i uke 28 sånn at alle familiemedlemmer fikk vite nyheten akkurat samtidig som oss :D ( fikk gynokologen til å skrive det på en lapp i en konvelutt, også ga vi den til en baker) det ble stor suksess :D Men denne gangen tenker vi ikke å gjøre så mye ut av det.
 
Back
Topp